Gå til innhold

Pakketips for 14 dager i Tunisia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg drar ned til Tunisia om ca en mnd. og trenger sårt noen enkle og gode pakketips. Jeg er såå elendig til å pakke at jeg ender opp med ta med alt jeg har av klær, noe som typisk ender med at jeg må betale overvekt på flyplassen og bruker alt for lang tid til å finne ut av hva jeg skal ha på meg på reisemålet. Jeg må jo ha to antrekk om dagen: morning/dagen og om kvelden.

Gi meg listen deres jenter :) hva pleier dere å pakke med dere, hvor mye klær bruker dere på 14 dagers reise.. Er det noen som faktisk klarer å pakke helt perfekt. Akkurat nok til 14 dager, eller tar dere med nok til 7 dager og eventuelt vasker litt på ferien?

Tenker at jeg vil ta med meg vaskepulver av noe slag, slik at jeg kan bruke opp igjen noen av kjolene mine hvis de blir skitten. Dette er jo Tunisia - full av sand, strand og solkrem, man treger nok å vaske klærne rene av og til :)

Gi meg svar, er sikker på at flere av dere er flinke på dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, kjenner problemet ;) Jeg drar til Rhodos i morgen og har ikke kommet i gang med pakkingen enda. Har riktignok vasket alt at tøy som er å finne her så alt er egentlig klart til å bli pakket.

Jeg tenker å ta med basics som tigths, noen enkle singletter, en cardigan eller to, tre-fire topper og biotex. Jeg gidder ikke ha med meg en koffert jeg ikke klarer å bære så jeg tar heller å vasker litt der nede. Alltid når jeg har hatt antrekk til alle dager av ferien tidligere har jeg endt opp med å bruke halvparten, så er det like greit å ta med litt vaskepulver og heller bruke femten minutter på det en dag eller tre :)

Skrevet

Huff, kjenner problemet ;) Jeg drar til Rhodos i morgen og har ikke kommet i gang med pakkingen enda. Har riktignok vasket alt at tøy som er å finne her så alt er egentlig klart til å bli pakket.

Jeg tenker å ta med basics som tigths, noen enkle singletter, en cardigan eller to, tre-fire topper og biotex. Jeg gidder ikke ha med meg en koffert jeg ikke klarer å bære så jeg tar heller å vasker litt der nede. Alltid når jeg har hatt antrekk til alle dager av ferien tidligere har jeg endt opp med å bruke halvparten, så er det like greit å ta med litt vaskepulver og heller bruke femten minutter på det en dag eller tre :)

Åh, så herlig å kunne reise i morgen da :) du får ha en god ferie, hvor lenge skal du være der da?

Samme her, jeg bruker kun halvparten av klærne selv. Skal nok ta med meg, slik at jeg kan vaske klærne og bruke de opp igjen jeg og. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...