annel Skrevet 1. mai 2010 #1 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei, Vi er på utkikk etter en bil vi kan leie til bryllupet vårt. Enten limousin eller veteranbil, vi har ikke helt bestemt oss for det ennå. Det finnes lite på nettsider, og jeg vet at mange privatpersoner også kjører som ikke har det lagt ut på nettet. Er det noen som kjører/vet om noen som kjører som kjører i bryllup i Porsgrunn/Larvik? Og hva er vanlig pris å betale for det? Bilen vil være i bruk i et par timer tipper jeg? Fra kirken til der vi fotograferes og videre til festlokalet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #2 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg kan være ute på viddene nå, men TROR, at Hauk motor i skien kan ha noe slik. Om ikke så burde de vite hvor du evt kan henvende deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 28. mai 2010 #3 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg vet ikke om du vet om brudebil.no ? Leste om det i et blad for noen dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 28. mai 2010 #4 Del Skrevet 28. mai 2010 Brudebil.no er jo bare helt genial! Håper de som har biler som passer til formålet registrerer bilene sine i basen slik at det blir lettere for oss som skal gifte oss å finne staslige kjøretøy til den store dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå