Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det meste sier seg selv i overskriften ;) ble en god del av denne på maskeradeparty i går, og i dag gikk den halvveis vekk etter mye skrubbing! Er jo så fin farge, så vil jo bruke den igjen, men ikke hvis den ikke går vekk! Noen som har noe tips? Jeg bruker da sminkefjerner!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du sminkefjerner som er for vannfast sminke da? :) Hvis ikke så lønner det seg jo å prøve det.

Skrevet

Prøvd olivenolje? :)

Det tetter faktisk ikke igjen porene, som mange sier, men etterlater vippene myke og fine!

Skrevet

Bruker simple grønne wipes, alle andre bare svir jeg i øynene av..

olivenolje? Hmm det må tetes ut :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bruker simple grønne wipes, alle andre bare svir jeg i øynene av..

olivenolje? Hmm det må tetes ut :)

simple grønne wipes er ikke godt nok, de fjerner knapt vannfastmascara. om du ikke har noe annet så prøv olje ja. :)

Skrevet

ok, håper det går greit for øynene... simple tar det meste av øyensminken jeg bruker, derfor var jeg veldig glad i de... fram til nå! ;)

Skrevet

Du skal jo helst ikke få det i øynene, da, hehe. Olivenolje (eller andre oljer) burde funke bra, men du vil se ganske uklart noen timer om du får det i øynene. Blå eyeliner sitter ikke nødvendigvis bedre på, men forskjellen er at når du vasker vekk den svarte/brune synes det ikke like tydelig om det sitter eyeliner igjen. Ser bare ut som om vippekantene er litt mørkere.

Om olje ikke funker ville jeg tatt en god, lang og dampende dusj. Kanskje det hjelper :)

Skrevet

Problemet er jo at siden det var maskeparty (derfor jeg nevnte det i startinnlegget) ble det jo litt oversminking, så det ble en blå kontur rundt den svarte vanlige eyelineren.. vanskelig å forklare, men nå sitter jo bare konturen igjen rundt, så jeg ser ut som jeg har fått meg en blåveis på hvert øye! :ler: Ja kanskje en dusj hjelper, så får jeg i samme slengen kommet meg opp av sofaen og sløvhetens tilstand ;)

Skrevet

Huff :fnise:

Du får smøre deg med tålmodighet og bruke mengder med concealer i mellomtiden. Hehe :)

Skrevet

Lancôme har en som heter Bi-Facil, tror ikke den er så veldig dyr, heller ikke på feelunique. Veldig mild, jeg har slike rennende øyne som blir røde bare av å se en maskara, men denne er både mild OG den tar alt. :)

Skrevet

den er veldig vannfasdt, så man må ha en god sminkefjerner som tar vannfast sminke, og da bør denne virke mot øyet i ca 30-45 sekunder, før en lett begynner å stryke produtet av. Har du ikke det, så prøv med olivenolje på en pad. Press mot i ca et halvt minutt og gni forsiktig...

jeg viser ofte denne på hånden til kunder, og da er den på hånden min etter både en dusj og to om jeg ikke fjerner den med sminkefjerner :P

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvilken blå eyeliner fra gosh er dette?

Jobber du på vita lykkeliten?

Skrevet

Har du fått vekk eyelineren nå eller? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...