Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Hei! Jeg har en kinakål i kjøleksapet. Men hva bruker man kål til? Har dere noen forslag? (jeg kjøpte den ved en feiltakelse egentlig, hehe.)
Gjest goodtwin Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 jeg synes kinakål er kjempegod i de fleste salater hvor jeg til vanlig ville brukt isbergsalat. F.eks i tacos, pitabrød, eller en stor bolle med salat... Og kinakål er også godt å maule!
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 Kan også ha den på brødskiva, gjerne med litt pepper på.
Amys Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Enig med Mahareth, kinakål er kjempegodt i wok F.eks med sursøt saus til.
Gjest Nanne70 Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Kinakål kan faktisk brukes i suppe også, f.eks. i denne. Har laget den flere ganger, og den er skikkelig god:)
missLynch Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Du kan lage den supergode indonesiske retten Nasi Goreng? Masse kål i den Her er en oppskrift (finnes mange varianter. Selv improviserer jeg som regel) http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift2118966693.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå