Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei! Jeg har en kinakål i kjøleksapet. Men hva bruker man kål til? Har dere noen forslag? (jeg kjøpte den ved en feiltakelse egentlig, hehe.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodtwin Skrevet 1. mai 2010 #2 Del Skrevet 1. mai 2010 jeg synes kinakål er kjempegod i de fleste salater hvor jeg til vanlig ville brukt isbergsalat. F.eks i tacos, pitabrød, eller en stor bolle med salat... Og kinakål er også godt å maule! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 1. mai 2010 #3 Del Skrevet 1. mai 2010 Du kan også bruke den i wok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #4 Del Skrevet 1. mai 2010 Kan også ha den på brødskiva, gjerne med litt pepper på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amys Skrevet 1. mai 2010 #5 Del Skrevet 1. mai 2010 Enig med Mahareth, kinakål er kjempegodt i wok F.eks med sursøt saus til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 2. mai 2010 #6 Del Skrevet 2. mai 2010 Kinakål kan faktisk brukes i suppe også, f.eks. i denne. Har laget den flere ganger, og den er skikkelig god:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 2. mai 2010 #7 Del Skrevet 2. mai 2010 Du kan lage den supergode indonesiske retten Nasi Goreng? Masse kål i den Her er en oppskrift (finnes mange varianter. Selv improviserer jeg som regel) http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift2118966693.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå