Gå til innhold

Mat og helse /Mat og ernæring:))

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har tatt årsstudium i det?

Isåfall, hvor og hvordan var det?Fikk du no jobb senere?

Takker!

Skrevet

Jeg holder på å ta det nå, er ferdig om en månedstid :)

Synes det er utrolig mye viktig vi lærer der, og siden jeg skal ut i skolen når jeg er ferdig utdannet er det godt å ha med seg :jepp:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det årsstudium du tar og er det innen lærer utdanning?:)

Skrevet

Det gjør jeg ja :)

Har vært utrolig mange opplevelser ved å ha hatt dette faget et helg år, og jeg har lært mye som jeg kommer til å ha med meg videre :jepp:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det mye lesing og jobbing?Hva tror du jeg kan bruke det året hvis jeg tar det?:))

Skrevet

Vi har hatt ganske mange oppgaver i alle modulene, 4 tilsammen. Den ene modulen har vi også holdt på med studentbedrift, og det har blitt myyye jobb i forbindelse med det.

Dette årsstudiumet kan brukes til mye. jeg skal bruke det i lærerutdanningen, andre i kalssen skal bruke det videre for å bli ernæringsfysiolog, mens andre igjen skal ha det med seg når de skal bli sykepleiere :)

Skrevet

Dette studiet har de på læreravdelingen ved høgskolen i Bergen, der er det ment som en slags videreutdanning eller spesialisering for lærere, førskolelærere og kanskje sykepleiere?

Tror ikke du kommer så langt med å kun ta årsstudium, men det spørs jo hvilken bakgrunn du har og hva du har tenkt videre.

Jeg har noe av det samme inni min utdanning, og kan anbefale det. Det er også en del praktisk, som matlaging og prosjektarbeid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...