Gå til innhold

Foto på lerret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bestiller dere fotolerret fra? Det ser ut til å være store prisforskjeller på nett. Jeg ser at Japanfoto er en del billigere enn FotoKnudsen men er det lik kvalitet?

Har noen her bestilt foto på lerret og ble det bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke med de alternativene du nevner her, men jeg tenkte jeg skulle tipse deg om at du kanskje kan høre med et trykkeri der du bor? I Trondheim har du for eksempel Øien & Indergaard, de er billige og bra og du får bildet ditt med en gang, så fremt de ikke har det veldig travelt da.

Ellers kan du jo høre med en fotograf? Jeg vet om en fotograf her jeg bor som ihvertfall lager bilder på lerret av dine egne bilder.

Lykke til :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg har brukt FotoKnudsen på mine lerretbilder og er superfornøyd. Det ble de da de var først ute med dette.

Skrevet

Kjæresten min har brukt Japan Foto, og er kjempefornøyd med det. Har den aller største størrelsen. Vurderer å skaffe oss et til, så henger meg på her i håp om å få noen tips til hvem som er billigst. :)

Skrevet

Vet at pappa har bestillt ett lerrett med foto han selv tok av stonehenge, med et middels bra kamera.

Det ble kjempefint syns jeg. Når man er helt nærme bildet ser man at menneskene er bare kornete, men siden det er ikke er de som skal synes er det greit. Men skal du ha bilde med mye detaljer lønner det seg nok at det er veldig god kvalitet på bildet.

Tror det var fra FotoKnudsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...