Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg har begynt å trene på treningssenter nylig, og føler meg så sjuskete i mine gamle,slitne treningsklær. Legger dere vekt på å ha fine treningsklær? Hva slags stil har dere i så fall? På mitt senter går det mye i tights, men det kler virkelig ikke alle, iallefall ikke meg. Hvor kan jeg finne fine treningsklær på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flode Skrevet 1. mai 2010 #2 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg tenker mer komfort enn utseende. Joggebukse og t-skjorte vanligvis. Liker klær jeg kan bøye meg ned i uten at rompesprekken syns. Ta en ekstra kikk, så er jeg sikker på at det er flere "slasker" der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. mai 2010 #3 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg pleier som regel alltid å gå for de mest slaskete klærne jeg eier når jeg trener. Jeg orker ikke å bekymre meg for om tangaen synes eller om t-skjorten viser halve magen min. Når det kommer til svetteflekker er jeg litt mer prippen. Derfor bruker jeg aldri grå t-skjorter for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 1. mai 2010 #4 Del Skrevet 1. mai 2010 jeg gidder ikke bruke 600 kr for en bukse når jeg har en god piratbukse til 99 hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 1. mai 2010 #5 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Her jeg trener nå, som er på et sliten sted i en liten bygd, så gjør jeg nesten alt for og ikke merkes. Mtp et trangt lokale og mange stirrende øyne, så tar jeg på en en alt for stor t-skjorte og sorte tights under. Til vanlig, på litt større steder hvor folk har nok med seg selv, så kan jeg gå i en fargerik singlet, og tights til, men ikke her... (svake svake meg). Jeg syns det er sånn passe viktig med fine treningsklær. Ser enkelte her jeg trener nå, de går i over-sized fotball trøyer, slitte tine-melk-tskjorter, og de aller fleste, gutter som jenter, kombinerer dette med de "lekreste" adidas-shortsene jeg har sett, fra 90tallet. Noe ala dette, bare enda eldre, og myyye styggere. Så sånn sett så hadde det ikke skadet om disse freshet opp shortsen og tskjortene sine litt for å si det sånn. Alt med måte. Så lenge det er behagelig, er det det viktigste for meg. Endret 1. mai 2010 av Frk Snasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 1. mai 2010 #6 Del Skrevet 1. mai 2010 Så sånn sett så hadde det ikke skadet om disse freshet opp shortsen og tskjortene sine for å si det sånn. så lenge de trener er vell det ,det viktigste? man må vell ikke kle seg passende alltid.jeg syntes virkerlig man skal kunne ha noen steder man ikke trenger å tenke på hvordan man ser ut når alt kommer til alt så ser at man uansett ikke bra ut når svetta renner langs nakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. mai 2010 #7 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg trener stort sett i "teknisk" tøy. Gjerne piratbukser/tights og en grei topp til (litt løs t-skjorte-fasong). Teknisk tøy transporterer svetten raskt, og man slipper å føle seg fuktig og kald. Tights/piratbukser gir gjerne god bevegelighet og er komfortable. Men tviler på jeg er noe særlig pent syn... Shit heller! Anstendig, behagelig og komfortabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest najki Skrevet 1. mai 2010 #8 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg bruker behagelige klær, det er det viktigste! Når jeg spinner bruker jeg pirattights og teknisk t-skjorte. Føler dette fungerer best i den settingen selv om at tights ikke er helt min greie. I spinningsalen er det imidlertid mørkt, så jeg overlever. Når jeg spiller innebandy eller trener styrke er det stort sett shorts og ei gammel vanlig t-skjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 1. mai 2010 #9 Del Skrevet 1. mai 2010 så lenge de trener er vell det ,det viktigste? man må vell ikke kle seg passende alltid.jeg syntes virkerlig man skal kunne ha noen steder man ikke trenger å tenke på hvordan man ser ut når alt kommer til alt så ser at man uansett ikke bra ut når svetta renner langs nakken Selvsagt, men det er utrolig mange der som bare rusler rundt og setter seg oppå ballene og hopper opp og ned, i mens de titter beundrende opp på hotel cæsar som går på tv'n, men dette er en helt annen tråd igjen. Men ellers er jeg ganske enig med deg ja, men jeg er selv en som liker å pynte meg, t.o.m på trening (til en viss grad), og syns dermed at det er gøy med litt freshe treningsklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hapzen Skrevet 1. mai 2010 #10 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg tenker sånn passe på det. Før trente jeg i shorts og t-sjorte, så prøvde jeg meg i en "moteriktig" tights og teknisk t-skjorte og treneopplevelsen ble noe helt annet. Ikke fordi jeg var mer fin, men det er MYE mer behagelig å trene med (spesielt med tights). På mitt treningssenter er det en hel haug med "slaskete-kledd" mennesker og det bryr jeg meg ikke noe om, MEN jeg har reagert én gang. Da var det en pitteliten jente som gikk med et "telt" av en tsjorte, det så ut som hu trente i en kjole og det var direkte STYGT, jeg ville ALDRI vist meg blandt mennesker slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 1. mai 2010 #11 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg tenker sånn passe på det. Før trente jeg i shorts og t-sjorte, så prøvde jeg meg i en "moteriktig" tights og teknisk t-skjorte og treneopplevelsen ble noe helt annet. Ikke fordi jeg var mer fin, men det er MYE mer behagelig å trene med (spesielt med tights). På mitt treningssenter er det en hel haug med "slaskete-kledd" mennesker og det bryr jeg meg ikke noe om, MEN jeg har reagert én gang. Da var det en pitteliten jente som gikk med et "telt" av en tsjorte, det så ut som hu trente i en kjole og det var direkte STYGT, jeg ville ALDRI vist meg blandt mennesker slik. haha så ei på treninga som jeg trodde nesten var naken under telte sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 2. mai 2010 #12 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg prøver å ha ok treningstøy, for det føles bedre å gå på trening om jeg ser bra ut. På spinning går det i sort løpetights og en litt lang t-skjorte/singlet i freshe farger eller hvitt. om jeg er på styrketrening går det i litt mer baggy piratbukse, men da tight t-skjorte/singlet. Om jeg har på meg løpetights passer jeg alltid på å ha sort truse under, for på spinningen legger jeg veeeeldig godt merke til de som har hvit string under; de synes godt når man bøyer seg fremover for å stå og sykle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest T.k Skrevet 2. mai 2010 #13 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg tenker sånn passe på det. Før trente jeg i shorts og t-sjorte, så prøvde jeg meg i en "moteriktig" tights og teknisk t-skjorte og treneopplevelsen ble noe helt annet. Ikke fordi jeg var mer fin, men det er MYE mer behagelig å trene med (spesielt med tights). På mitt treningssenter er det en hel haug med "slaskete-kledd" mennesker og det bryr jeg meg ikke noe om, MEN jeg har reagert én gang. Da var det en pitteliten jente som gikk med et "telt" av en tsjorte, det så ut som hu trente i en kjole og det var direkte STYGT, jeg ville ALDRI vist meg blandt mennesker slik. Helt enig. Jeg syns det er kjempebehaglig å trene i tights i alle årstider, det er stor forskjell på det og vanlig treningsbukse, jeg føler det er lettere å løpe og bevege meg med tights, det samme med teknisk t-shorte, jeg får aldri svetteflekker på mine tekniske t-shorter, så jeg anbefaler å inverstere i skikkelig treningstøy hvis du liker å trene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. mai 2010 #14 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg krever god transportering av fuktighet, ingen ekle sømmer som gnager, lett vekt, ser bra ut og er behagelig. Så jeg eier ikke treningsplagg som koster under 400,-. Men det er så verd det når man trener aktivt! Jeg varierer mellom lang tights (når det er kjølig), 3/4 tights (i ok temratur), shorts (i varmen) på bena. På overkroppen bruker jeg løpejakke når jeg er ute, ofte kombinert med ullundertøy. Det er ganske godt å løpe med synes jeg. Innendørs går det i tanktopper med samme material som løpebuksene. Og sportsbh, uansett om toppen har innebygd eller ikke. Krever at puppene sitter som støpt. Om jeg ikke svetter (tøying og yoga), så bruker jeg løse bomullsbukser og tanktopper. Og evt hettegenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 2. mai 2010 #15 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg trives best i tekniske klær - tights, "jazzbukser" eller piratbukser og med singlet eller t-skjorte. Jakke eller genser over. Jeg har store pupper, og er avhengig av skikkelige treningsbh-er. Synes vide klær kommer i veien. Trener yoga og aerobics-aktige ting. Tar på meg treningstøy selv om jeg bare skal trene foran TVen i stua, også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camz Skrevet 3. mai 2010 #16 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg elsker fine treningsklær, og jeg liker å ha pene klær. Man føler seg bedre,og i tilleg så trener jeg lengre for jeg liker å gå med dem, hehe. Nike og peak performance har mye fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 3. mai 2010 #17 Del Skrevet 3. mai 2010 Treingstights fra peak, nike eller adidas, og trenings t-skjorter fra samme merker. Utendørs bruker jeg ullundertøy og overtrekksjakker, vintertights så lenge temperaturen er fra 0 og nedover. To årsaker til dette: Det er komfortabelt og behagelig og trene i, og det ser bra ut. Om jeg er på cafe, butikken, jobb eller trening er jeg opptatt av å være representabel. Hva andre velger å ha på seg bryr jeg meg lite om. Det dummeste jeg ser på treningsentre er jenter med mye sminke som ikke tørr å svette, ikke de som kler seg litt gammeldags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 4. mai 2010 #18 Del Skrevet 4. mai 2010 Ikke dette i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 4. mai 2010 #19 Del Skrevet 4. mai 2010 Ikke dette i allefall Oooh, sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 4. mai 2010 #20 Del Skrevet 4. mai 2010 Ikke dette i allefall hahahahaha flere som så på det ja:P minner meg om buksene som var sååå populære når jeg gikk på barneskolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå