Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

En god kamerat av kjæresten min ser ut til å like meg godt( jeg kjenner han fra før også selv om vi aldri hang i samme gjeng), det er det jeg føler selv men det kan jo være at jeg bare innbiller meg ting også.. Vi har god kjemi når vi treffes og han vil alltid ha klem av meg når vi sier hade, klemmer seg inntil meg liksom. Men ikke på en ekkel måte eller noe, han er veldig snill. Han kikker meg ofte dypt inn i øynene, lenge av gangen og smiler til meg. Det er akkurat som jeg får elektriske støt av blikkene hans, og jeg må innrømme at jeg liker det. Jeg vet han likte meg litt når vi var yngre, men det skjedde aldri noe men det har liksom alltid vært en gnist der mellom oss. Jeg har også lurt noen ganger hvordan det hadde vært om jeg og han var sammen.

Det er det som er så fælt fordi jeg er veldig glad i kjæresten min men vi er liksom over forelskelses fasen og mer over i elsker fasen hvis dere skjønner hva jeg mener. Jeg kan virkelig se for meg en fremtid med min nåværende kjæreste mens jeg samtidig ikke helt vet om jeg har lyst til å bygge videre på det vi har (vi er veldig forskjellige selv om vi har visse ting til felles). I tillegg har han slått rot her mens jeg vil gjerne flytte litt og oppleve litt mer før jeg slår meg til ro. Jeg kjeder meg kanskje litt. Og ja jeg vet jo at gresset ofte ikke er grønnere på den andre siden OG at man ikke har lov å date kamerater eller venninner av en eventuell eks kjæreste..

Jeg måtte bare få det ut et sted for jeg tørr ikke snakke med noen om dette i real life.

Og jeg ville selvfølgelig aldri vært utro mot kjæresten min, jeg vet hvordan det føles for å si det slik.

vel dette innlegget ble egentlig bare surrete men.

Videoannonse
Annonse
Gjest Illiya
Skrevet

Jadda. Hvor gamle er dere? Sånn ca 14?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jadda. Hvor gamle er dere? Sånn ca 14?

hvorfor så frekk? Hakke på andre som du føler skriver dårligere enn deg slik at du kan føle deg bedre selv? (jadda jeg kikka i profilen din)

Gjest Illiya
Skrevet

Ok, da får du prøve å bli mer voksen. For du høres ut til å være tidlig i tenårene.

Gjest Illiya
Skrevet

hvorfor så frekk? Hakke på andre som du føler skriver dårligere enn deg slik at du kan føle deg bedre selv? (jadda jeg kikka i profilen din)

Sorry, jeg er ikke frekk, bare trøtt. Og hva med profilen min?? Det står visst ikke noe spesielt der....men jeg kunne jo gjort som deg, skrevet som anomym.

Jeg føler meg ikke bedre selv, men det ts (deg) skriver her, er noe som min 17-åring hadde vært mer voksen om. Så at ts er 27 vitner om et modenhetsnivå under norm, og det beste er kanskje å bli litt mer moden?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som er umodent med det jeg skrev? Jeg kan ikke begynne å forklare tingene annerledes siden jeg kanskje blir identifisert, i tillegg har jeg aldri snakket med noen om dette før så det kommer nok ut en smule ureflektert. Det er jo sent på natten for meg også.

Men ja, jeg kan nok være litt 16 åring noen ganger¨når det gjelder følelser, kanskje fordi man er redd for å bli såret eller såre andre..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...