millaen82 Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 hei e jente på 28 år.. meg og sambo har prøvd i 1.5 år... første dag i sist mens var den 5 mars... ergo var vi så og si helt sikker på at vi var gravid,,, tok test(nye digitale) for 2 uker siden den var negativ.. testet på nytt i dag (vanlig strekk test ) siden tr ikke kom.... men neg den og føler meg gravid men e redd at eg ønsker det så mye at eg tror det kan eg være selv om testen e negativ??????? pleace svar
missLynch Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Uff da! Dette høres trasig ut. Dere har prøvd temmelig lenge nå. Og ingen positiv test. Kroppene våre produserer jo hormonet hcg når vi blir gravide- så hvis du har negativ test, så er det nok ingenting der inne (ingen regel uten unntak, da). Vet du hva? Jeg ville ringt til en gynekolog for en time/utredning. De kan hjelpe! Lykke til!
millaen82 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2010 vi skal det den 20 mai... var hos gyn i feb/mar og han sa alt så tipp topp ut hos meg... så gubben har sendt inn sine ting til test så vi skal ha me svaret hans og begge skal til gyn den 20,,,, men forstår ikke noe :(e redd det kan være noe annet
millaen82 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2010 har det noe og si at eg tok testene om kvelden???
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 har det noe og si at eg tok testene om kvelden??? Det anbefales å ta graviditetstester om morgenen, for da er konsentrasjonen av HcG (graviditetshormon) høyest. Alternativt har jeg hørt at du bør vente minst 4 timer etter forrige toalettbesøk før du tester, og ikke drikke for mye i denne perioden, for å unngå å tynne ut urinen. Lykke til med alt
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Jeg hadde siste mens 22. mars, og testet svakt positivt først i dag Alle andre tester har vært negative før denne.
millaen82 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2010 virker som om det e mensen som e på vei:( men hadde brunlig utflod m/ litt friskt blod sist eg sku hatt mensen,, og e det eg har no og... men regner me det e mensen:( eller kan det være noe annet ??? noen andre som har opplevdet det samme?
Kosteskaft Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Anonym 2. mai, innlegg #6: Hadde du andre symptomer, eller bare tålmodig venting på enten mens eller positiv test? Vet du om EL var forsinket, eller bare treg å produsere hcg? Millaen: jeg har det slik nå...siste mens var 3. eller 5. april. (alt etter hvordan man regner i fht spotting/blod) Testa negativt idag etter 4 dager med meget lett brunlig spotting. Pleier å spotte i to dager så bryter det løs.
MonThe Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Kan ikke hjelpe deg med gode svar desverre, men vil bare at du skal vite at det er andre som har det slik som deg! Sist var TR to uker(!!!) over tiden, negative tester, skjønte ingenting, og deretter kom TR, til vår store skuffelse... Sender deg en hel masse babystøv, og lykke til!
millaen82 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 5. mai 2010 takk takk <3 og baby støv til dere andre og <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå