Gå til innhold

Hvem av dere er gamle nok til å huske denne melodien?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er absolutt gammel nok til å huske den, men husker den likevel ikke...eller kanskje jeg er FOR gammel he he

Gjest annemor30
Skrevet

Burde huske denmen har aldri hørt denne jeg..

Skrevet

Jeg var 8 år i 1981 så teknisk sett kunne jeg husket den. Husker mange rare sanger som foreldrene mine hørte på fra jeg var liten jeg. Men denne husker jeg ikke. Syns ikke den var spesielt fin heller.

Skrevet

Jeg var 10 i 81 så som Kosemose kunne jeg ha husket den, men nix - og den var litt kjedelig vel...?

Skrevet

Jeg var 2 år i 1981, husker den ikke. :-p

Skrevet

Nei, den husker jeg ikke. Jeg var jeg bare fire år i 1981, men kan ikke huske å ha hørt denne i ettertid heller.

Gjest Mahareth
Skrevet

Det var fortsatt 6 år igjen til jeg ble født, men takket være p4 så har jeg hørt den.

Skrevet

Jeg husker foreldrene mine hørte en rar, fransk sang som hadde et enda rarere refreng (ra ta ta ta ta), så den er jeg i allefall gammel nok til å huske, husker du den du, Kjetil S og hva den heter? :ler:

Gjest Trajan
Skrevet (endret)

Jeg var 2 år fra og bli født i 1981 så jeg husker den ikke

Jeg har faktisk aldri hørt den heller ihvertfall ikke som jeg kan huske

Endret av Trajan
Gjest Emera
Skrevet

Sånn aldersmessig så kunne jeg ha hørt den før. Men jeg kan ikke huske den.

Gjest Constanze
Skrevet

Jeg var 18 år i 1981 og fløy på byen hele tiden - men den sangen der tror jeg aldri jeg har hørt.

Gjest Guffen
Skrevet

Jeg husker foreldrene mine hørte en rar, fransk sang som hadde et enda rarere refreng (ra ta ta ta ta), så den er jeg i allefall gammel nok til å huske, husker du den du, Kjetil S og hva den heter? :ler:

Chanson d'amour - ra ta ta ta ta!

Litt googling viser at det var Manhattan Transfer som skrev den i 1977. Men jeg tror den må ha blitt populær i Norge senere enn det.

Grunnen til at jeg husker den var at de store tøffe guttene fortalte oss en vits i forbindelse med sangen:

«En snegle var så glad og forelsket at den krøp over gressplenen og sang "Chanson d'amour!" Så kom gressklipperen: "Ra ta ta ta ta!"»

Skrevet

Av en eller annen grunn kan jeg denne sangen, men kan umulig være den orginale jeg har hørt når den kom ut, da jeg ble født i 1987 :fnise:

Nå hadde jeg en ex som var veldig glad i "gamle" sanger, så kanskje det er grunnen :vetikke:

Skrevet

Chanson d'amour - ra ta ta ta ta!

Litt googling viser at det var Manhattan Transfer som skrev den i 1977. Men jeg tror den må ha blitt populær i Norge senere enn det.

Grunnen til at jeg husker den var at de store tøffe guttene fortalte oss en vits i forbindelse med sangen:

«En snegle var så glad og forelsket at den krøp over gressplenen og sang "Chanson d'amour!" Så kom gressklipperen: "Ra ta ta ta ta!"»

Herlig :ler:

Skrevet

Ah, den husker jeg! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...