Gå til innhold

Når blir han klar??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei..

vet ikke om jeg er på rett sted, men..

Jeg er 29, han er 32. Vi har vært sammen i litt over to år, bodd sammen i snart et og et halvt år. Jeg føler meg klar til å få barn snart. Min samboer syns det er for tidlig, eller han er ikke klar for det. Han får også litt "panikk" for tanken tror jeg. Noen som har noen gode råd?

Klem fra ei med "morsfølelse"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

menn blir aldri "klare" for barn og ansvar.Men de pleier og like d bare de får tenkt seg litt om.Dessuten bør barn være et resultat av kjærligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hos oss har det gått opp og ned med hvem som har vært klar for barn. Begynte med litt småprat, og dermed var jeg i gang med å drømme.. Men så gikk det litt over fordi han ikke var så veldig klar. Så etter en stund begynte han å ta det opp igjen, og det var klart at han hadde tenkt endel på det og funnet ut at jo, nå var kansje tiden inne. Etterhvert ble jeg også litt gira på det, men vi turte ikke å ta det store skrittet med å begynne å prøve, ..før nå! Er i vår første prøvemnd. nå og ønsker oss veldig en baby. Men jeg tror også jeg kommer til å bli litt vettskremt med det samme jeg evt. blir gravid..(har en sterk mistanke om at jeg allerede er det, men det har vel alle prøvere..)

Kort sagt, tror det går litt opp og ned. det tar litt tid å fordøye og venne seg litt til anken, men ofte er det slik at jo mer en tenker på det jo mer lyst får man. Gi han tid, så kommer han nok etter!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym.

Jeg kjenner igjen kjæresten min i det du sier. Det kan være frustrende iblandrt det synes ihverfall jeg. I perioder så vil han og så vil han ikke.

Dere må bare prate om det, det er ikke alltid det fører no sted første gangen men kommunikasjon skader aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...