Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Ja, bare en kjapt spørsmål her. Jeg har 100% ansvar for sønnen min. Faren bor i en annet land og betaler ingenting. Jeg har samboer. Siden jeg betale egentlig alt for min sønn, regnes jeg fortsatt som enslig forsørger? Jeg lurer om dette i sammenheng med sønnen min trenger tannregulering, og jeg er uføretrygd og litt redd hvordan jeg skal dekke kostnader.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Du er ikke enslig forsørger når du har samboer.
ferdig Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 har du samboer mister du etter en stund tittelen enslig forsørger..
litle_my Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Ja, bare en kjapt spørsmål her. Jeg har 100% ansvar for sønnen min. Faren bor i en annet land og betaler ingenting. Jeg har samboer. Siden jeg betale egentlig alt for min sønn, regnes jeg fortsatt som enslig forsørger? Jeg lurer om dette i sammenheng med sønnen min trenger tannregulering, og jeg er uføretrygd og litt redd hvordan jeg skal dekke kostnader. Du regnes nok ikke som enslig forsørger så lenge du har vært samboer i mer enn 12 av de siste 18 måneder, men du kan søke særtilskudd: http://www.nav.no/Familie/Barnebidrag/S%C3%A6rtilskudd Dersom dette ikke fører fram, må du søke om sosialhjelp. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå