Gå til innhold

Kleskode i konfirmasjon

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hjelp! Hva går man egentlig med i konfirmasjon når man ikke har bunad? Bukse + topp? Kjole til nedenfor knærne? Fotsid kjole?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pent tøy, spiller ingen rolle om det er kjole eller bukse og topp.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Pent tøy, spiller ingen rolle om det er kjole eller bukse og topp.

Enig. Men kjør det gjennom rulla først så det blir glatt og fint.

Skrevet

omtrent det samme du ville brukt på 17 mai.

Skrevet

Eit fint skjørt og ein fin topp med ein bolero eller jakke utapå. Eller f.eks. ei "dress"bukse og ein fin topp. Ein kan og gå med ein tunika og ei bukse. :)

Lykke til!

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg bruke en dressbukse som er kort? Altså som en kortbukse bare at det er en dressbukse?

Tenkte pumps, pen skjorte, statementsmykke og en kort dressbukse med høyt liv.

Anonymous poster hash: 5f1a0...448
Skrevet

Jeg vurderer å gå med denne kjolen, med ca. dette tilbehøret. jeg har clutchen fra før av og tror den skal passe litt bedre fargemessig med kjolen, men skal sjekke dette nærmere. Hva tror dere? Litt usikker, har ikke vært i konfirmasjoner på evigheter..

Er meldt ganske kaldt, så må ha en jakke eller noe til. Hva tror dere vil passe?

Konfirmasjon1.png

Skrevet

Jeg har bunad så jeg slipper å tenke på det der med klær til sånne anledninger :ler:, men det negative er jo at man nesten ikke får shoppet nye penklær...

Skrevet

Jeg vurderer å gå med denne kjolen, med ca. dette tilbehøret.

Filler'n, kjolen har blitt farget av noe (den var slik når jeg fikk den, har ikke åpnet den før nå) og det går ikke av i vask! Da kan jeg ikke bruke den.. Full kjoleprøving her i kveld, men finner ikke noe!

Er det fy å gå med svart kjole? Jeg har den lille sorte som er helt fucking gorgeous, men jeg vet ikke helt om det er passende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...