Gå til innhold

Vil bare ha han jeg ikke kan få...

Anonymica

Anbefalte innlegg

Er jeg bare opptatt av jakten, eller er jeg redd for å brenne meg igjen?

Har to lange seriøse forhold bak meg, og har nå vært singel i over et år. Iløpet av dette året har jeg møtt to menn jeg har likt godt, og jeg har måtte jobbe litt med å få de på kroken :rødme:

Jeg elsker å flørte, og den fasen hvor jeg venter på å høre fra han hele tiden.

Men når jeg får den responsen jeg ønsker dabber interessen av fra min side. Føler også at jeg leker med en annens følelser, og det er jo egentlig det jeg gjør... Men det er jo ingenting annet jeg kunne ønske enn at jeg fant den store kjærligheten.

Skulle egentlig møtt han i helgen, men vet ikke om jeg har lyst eller tørr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen svar på spørsmålet ditt, men jeg har det ganske likt selv...

Det er på en måte best og mest spenende den tida hvor du må jobbe litt får å få han på kroken, men med engang han er "din" er det plutselig kjedelig på en måte... Det er ganske surt å ha det sånn, jeg føler også at jeg leker med deres følelser.

Men jeg tror at jeg har det sånn fordi jeg er redd for å bli såret :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Du er i Prinsessesyndrom-fella. Ingen mann vil noen som helst gang være god nok for deg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i Prinsessesyndrom-fella. Ingen mann vil noen som helst gang være god nok for deg. Lykke til!

Du kan kanskje ha rett i det.

Men jeg var på daten i helgen, og jeg har fortsatt lyst til å bli bedre kjent med han. Da gjenstår det bare å se om jeg har funnet min pris :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...