Meaty Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Vi skal leie en hytte i Sverige til sommeren, og vi må ta med oss dynetrekk, laken og putevar selv. Jeg har et par ganger fått Ikea dynetrekk i gave, og disse har jeg vært nødt til å sy inn, for de har vært for store. Har de andre standarder på dyner i Sverige, eller opererer Ikea med en egen standard? Gidder ikke investere i nytt sengetøy bare for en uke, da får vi heller ta med dyner hjemmefra...
cogito Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Eg trur Ikea sine dynestorleikar er standard i Sverige, ja. Men det er jo ikkje snakk om stor forskjell. Det går vel fint å få dyna inn i eit dynetrekk som er litt for lite også?
søstertusenfryd Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/Textiles/10651/. Du kan jo kjøpe til denne prisen, blir ikke så dyrt med mindre du skal kjøpe mange da.(De har ofte super tilbud også) Jeg har prøvd ikea trekk på Norske dyner, omvendt har jeg ingen erfaring med,blir kanskje litt klumpete.Uansett,ha en fin tur til Sverige
Meaty Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2010 Takk for svar, begge to. Det var et godt tips å kjøpe sånt billig sengetøy fra Ikea, det er jo ikke store kostnaden. Jeg er nemlig litt sær, og får fullstendig spader dersom dynetrekket er litt for stort, eller enda verre, litt for lite!
Meaty Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2010 Uansett,ha en fin tur til Sverige Tusen takk!
Gjest Spinell Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Jeg er nemlig litt sær, og får fullstendig spader dersom dynetrekket er litt for stort, eller enda verre, litt for lite! Sånn er jeg også! Synes det er skikkelig stressende når dyna tyter utenfor dynetrekket, eller når det er "løst dynetrekk" på toppen av dyna. Godt det er flere av oss.
Meaty Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2010 Sånn er jeg også! Synes det er skikkelig stressende når dyna tyter utenfor dynetrekket, eller når det er "løst dynetrekk" på toppen av dyna. Godt det er flere av oss. Haha, ja det er godt å høre! Kanskje det finnes en Facebook-gruppe for oss? :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå