Gå til innhold

Har kjøpt G-Punkt Vibrator...

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

For litt siden kjpte jeg en G-Punkt vibrator. Jeg hadde nettopp fått lønning så jeg sparte ikke på penga. Jeg gikk på kondomeriet og kjøpte en til rundt 6-7 hundre spenn. Jeg trodde at den kom til å hjelpe meg å nå G-punkt orgasme, men har ikke fått en så langt. Jeg er singel og det er kjipt å bare kunne komme med klitten. Må jeg øve mer eller er jeg en av de kvinnene som aldri kommer til å komme vaginalt?

Hva tror du? Jeg er fornøyd med kjøpet, men den har ikke hjulpe meg så mye enda. Det er bare enlere å nå til. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg kjøpte min første g-punktsvibrator var det heller ikke sånn at jeg fikk orgasme med en gang. Jeg måtte lære meg til hva som funket av tempo og vinkling for at jeg skulle komme. Og jeg oppnår nå sprutorgasmer rett som det er :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Da jeg kjøpte min første g-punktsvibrator var det heller ikke sånn at jeg fikk orgasme med en gang. Jeg måtte lære meg til hva som funket av tempo og vinkling for at jeg skulle komme. Og jeg oppnår nå sprutorgasmer rett som det er :lur:

Lurer på å skaffe meg en slik g-punktsvibrator. For jeg vil så gjerne få slike orgasmer, pluss at jeg har også lyst å sprute. Både jeg og kjæresten min tenner på tanken.

Men med fingrene går det ikke.. har prøvd noen ganger i dusjen, men det har bare resultert i at jeg ble tissetrengt, og når jeg fortsatte, så var det tiss som kom..

Hvordan vibrator har du/dere kjøpt? Og har du noe tips Hinata? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg har noen tips egentlig. Jeg er har en mini g-orm, det var den jeg sprutet med først. Men nå liker jeg best glassdildoene mine, jeg har også hørt mye bra om stubby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

både stubby og semirelaistic fra funfactory gir meg g-punktsorgasmer, og stubby var den som først ga meg den opplevelsen. men det tar tid før man finner ut av det og man må rett og slett prøve seg frem og våre skikkelig tenkt :) Ikke stress, men slapp av og la kroppen gjøre jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg lurer bare på, hva GJØR man? Jeg skjønner ikke g-punkt-greiene :(

Hvor lenge må du holde på? Hvordan vet du at det skjer noe? SKal du trykke eller stryke eller gni eller...

Jeg har prøvd fingre, jentesex, dildo, og opplever mest ubehag. Dildo er for hardt, det blir fort sårt. Fingre er ok, men det skjer ikke stort annet enn at jeg etter hvert blir litt øm/tissetrengt.

Må innrømme jeg ikke skjønner all ståheien :sjenert: Jeg har ikke noe ønske om å sprute nødvendigvis, verken typen eller jeg synes det er en greie (spruter man uansett, ved en g-punktsorgasme?), men det hadde vært gøy å få til en.

Noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anjelika

Jeg lurer bare på, hva GJØR man? Jeg skjønner ikke g-punkt-greiene :(

Hvor lenge må du holde på? Hvordan vet du at det skjer noe? SKal du trykke eller stryke eller gni eller...

Jeg har prøvd fingre, jentesex, dildo, og opplever mest ubehag. Dildo er for hardt, det blir fort sårt. Fingre er ok, men det skjer ikke stort annet enn at jeg etter hvert blir litt øm/tissetrengt.

Må innrømme jeg ikke skjønner all ståheien :sjenert: Jeg har ikke noe ønske om å sprute nødvendigvis, verken typen eller jeg synes det er en greie (spruter man uansett, ved en g-punktsorgasme?), men det hadde vært gøy å få til en.

Noen?

Invester i en g-punktvibrator som har et litt stort hode og smalere buet skaft. Bruk plenty med glidemiddel på den og trykk den inn til hodet er forbi der musklene strammer hardest og rett ved g-punktet. Prøv å slappe av imens du slår den på og fører den litt forsiktig frem og tilbake eller evt opp og ned. Kjenn etter hva som er godt og bygg opp rytmen etter det. Jeg må gjøre det ganske fort og hardt for å nå klimaks. Om du føler at du holder på å tisse på deg så ikke stopp, bare slapp av og la det stå til. Det er ikke alle som spruter ved g-punktsorgasme, men om du skulle gjøre det så hadde jeg bare sett på det som et pluss. Ikke hold tilbake i hvert fall!

Ståheien har kanskje litt med at du får en intens fullskroppsorgasme og ligger i spasmer lenge etterpå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hmm.. jeg lurer på om jeg skal kjøpe en sånn stubby eller semirealistic?

Hva andbefaler dere som har prøvd de?

Jeg er "nybegynner" har ikke hatt g-punktorgasme før, men har veldig lyst til å prøve :)

Hvordan er det evt. å prøve en sånn rabbit vibrator? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

TS: Nå sier jeg ikke at den ikke har hjulpet meg i det hele tatt da. Jeg fikk til en sprut for litt siden. Men det var bare en liten en. Litt tssst liksom ikke noe lang stråle hehe ;)

Men da var det masse G-Punkt stimuering og til slutt klitt fordi jeg ble lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sånn det var for meg også, en liten sprut, egentlig mest renning.. Jeg ble så overrasket så jeg stoppet det jeg drev med. Så jeg syns absolutt du er på rett vei :lur:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det var sånn det var for meg også, en liten sprut, egentlig mest renning.. Jeg ble så overrasket så jeg stoppet det jeg drev med. Så jeg syns absolutt du er på rett vei :lur:

Så fint. Gleder meg sånn til å kjenne G-Punkt orgasme. Har hørt at det er den beste. Eller hur??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om den er bedre, men den er annerledes. Den bygger seg langsomt opp, så den varer kanskje lengre enn en klitorisorgasme. Klitorisorgasme er en eksplosjon der og da, men er kjapt over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Hei

Jeg har kjøpt Stubby g-punktsvibrator og jeg sliter med samme greia, jeg kjenner så og si ingenting når den er der inne. Ikke noe spesielt punkt som kjennes mer følsomt enn andre. Hva gjør jeg galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...