Pbrina Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Jeg trenger hjelp fra dere med unger i barneskolealder. Hvilke norske kjendiser er store helter/idoler for barn for tiden? Hvem hadde de digget å få møte (og husket i lang tid etterpå)?
Gjest gjest Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Kommer an på alder på barneskolebarna. De yngste hadde nok ihvertall blitt kjempegira over å treffe Alexander Rybakk.
Miss Puddel Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Daniel Namskog? gutta mine er opptatt av diverse fotballhelter. gutta i WigWam, og enkelte andre kjente musikere. Så i tillegg er mine sære barn veldig opptatt av Tangerudbakken, jeg tror faktisk de hadde digget å møte noen derfra! Eldstesønnen min som rir er dessuten opptatt av de norske landslagsrytterene, og dem harn han faktisk truffet...
Gjest mix Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Det er nok stor forskjell på om det er snakk om 1. klasse eller 7. klasse. Vår 12-åring er opptatt av fotball. Han ville likt å møte Carew, Solskjær, Riise eller en annen kjent fotballspiller. Hvis det er store barn som er interessert i musikk så er kanskje de norske rapperne kule?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå