Gå til innhold

Normalt å hisse seg opp over småtteri?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt at kjærester hisser seg opp over små uenigheter?

Jeg og kjæresten begynte å "diskutere" ista, da jeg mente at "Klart Svar" lå et sted før, mens han mente at det hadde ligget et annet sted og at det var "Telenor" som alltid hadde ligget der jeg mente det lå. Han hisset seg sykt opp, hevet stemmen noe voldsomt og virket inmarri sint. Kallte meg påståelig og sta og ville kjøre bort dit for å vise meg ogsånt.

Det er bare et eksempel, det skjer flere ganger i uken. Han kan hisse seg opp stort fordi jeg mener at bikkja skal ha på seg sele, og han mener at bikkja skal ha på seg halsbånd. Eller fordi jeg sier at man skal ha i egget først også sukkeret når man lager eggedosis, men han mener omvent.

Jeg har i 2,5år bare latt han "vinne" fordi han blir så sur og hisser seg sånn opp, og jeg syntes rett og slett er unødvendig å krangle over noe. Men det finnes grenser for hvor lenge jeg må bare holde kjeft, smile og jatte med fordi han blir sur hvis jeg mener noe annet enn han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del er det ikke vanlig i det hele tatt. Dersom vi er uenige om noe så har vi visse alternativer;

1. Finne ut av det sammen. (Google er hyppig brukt)

2. Lage et veddemål ut av det

3. Le av det

4. Glemme det, og heller gjøre noe annet.

Skrevet

Når man krangler så er det for å få rett, - når man diskuterer er det for å finne en løsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...