Gå til innhold

Lipolyse behandling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen erfaringer de vil dele med meg ang lipolyse behandling? Fungerer dette?

I mitt tilfelle så er det noe som ikke går vekk etter slanking. "kjærlighetshåndtakene" sitter bom fast, og lurte på om jeg skulle prøve lipolyse.

Skrevet

Ja, det fungerte på meg. Har bare tatt en behandling foreløbig. Man får det beste resultatet etter 2-3, men jeg ser stor forskjell allrede nå. Skulle bare mangle til den prisen.

Skrevet

Ja, det fungerte på meg. Har bare tatt en behandling foreløbig. Man får det beste resultatet etter 2-3, men jeg ser stor forskjell allrede nå. Skulle bare mangle til den prisen.

Mye har du betalt?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvor tok du behandlingen og hvor langt tid før du så resultat?

Gjest yojo
Skrevet

snakket med en lege, og han sa at jeg kunne vente resultat etter ca 8 uker...

Men jeg vil også vite, du som har tatt, hvor lang tid tok det egentlig? ;)

• 2 år senere...
Gjest lille my
Skrevet

Er det noen som har noen erfaringer de vil dele med meg ang lipolyse behandling? Fungerer dette?

I mitt tilfelle så er det noe som ikke går vekk etter slanking. "kjærlighetshåndtakene" sitter bom fast, og lurte på om jeg skulle prøve lipolyse.

jeg vet om 5 som har prøvd det, det er utmerket å bruke om det er vanskelig å fo bort kjælighets handtaka . 20 min så er du 10 kilo letter , veldig bra synsest jeg da. å det er ikke kommet noen klager og detter er en god stund siden :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg vet om 5 som har prøvd det, det er utmerket å bruke om det er vanskelig å fo bort kjælighets handtaka . 20 min så er du 10 kilo letter , veldig bra synsest jeg da. å det er ikke kommet noen klager og detter er en god stund siden :)

Vet du noe om priser?

• 1 måned senere...
Skrevet

Kan noen av dere fortelle HVOR dere fikk behandlingen? Vil gjerne finne en god klinikk i Oslo

• 4 uker senere...
Gjest guuuuest
Skrevet

jeg tok behandlingen for 2 dager siden, fortsatt oppblåst og hoven. Er det ett krav om å trene etter behandlingen eller virker det uansett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...