Gjest yojo Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Er det noen som har noen erfaringer de vil dele med meg ang lipolyse behandling? Fungerer dette? I mitt tilfelle så er det noe som ikke går vekk etter slanking. "kjærlighetshåndtakene" sitter bom fast, og lurte på om jeg skulle prøve lipolyse.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Ja, det fungerte på meg. Har bare tatt en behandling foreløbig. Man får det beste resultatet etter 2-3, men jeg ser stor forskjell allrede nå. Skulle bare mangle til den prisen.
Gjest yojo Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Ja, det fungerte på meg. Har bare tatt en behandling foreløbig. Man får det beste resultatet etter 2-3, men jeg ser stor forskjell allrede nå. Skulle bare mangle til den prisen. Mye har du betalt?
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Hvor tok du behandlingen og hvor langt tid før du så resultat?
Gjest yojo Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 snakket med en lege, og han sa at jeg kunne vente resultat etter ca 8 uker... Men jeg vil også vite, du som har tatt, hvor lang tid tok det egentlig?
Gjest lille my Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Er det noen som har noen erfaringer de vil dele med meg ang lipolyse behandling? Fungerer dette? I mitt tilfelle så er det noe som ikke går vekk etter slanking. "kjærlighetshåndtakene" sitter bom fast, og lurte på om jeg skulle prøve lipolyse. jeg vet om 5 som har prøvd det, det er utmerket å bruke om det er vanskelig å fo bort kjælighets handtaka . 20 min så er du 10 kilo letter , veldig bra synsest jeg da. å det er ikke kommet noen klager og detter er en god stund siden
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 jeg vet om 5 som har prøvd det, det er utmerket å bruke om det er vanskelig å fo bort kjælighets handtaka . 20 min så er du 10 kilo letter , veldig bra synsest jeg da. å det er ikke kommet noen klager og detter er en god stund siden Vet du noe om priser?
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2012 #8 Skrevet 7. august 2012 Kan noen av dere fortelle HVOR dere fikk behandlingen? Vil gjerne finne en god klinikk i Oslo
Gjest guuuuest Skrevet 31. august 2012 #9 Skrevet 31. august 2012 jeg tok behandlingen for 2 dager siden, fortsatt oppblåst og hoven. Er det ett krav om å trene etter behandlingen eller virker det uansett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå