Gå til innhold

slikking og lukt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter i perioder med soppinfeksjon og ubalanse i skjeden, og har i forbindelse med dette blitt nokså var på lukt der nede... Lukten er forhåpentligvis ikke så ille, men jeg har som sagt blitt veldig var på dette selv. Jeg har en normal hygiene, men lurer på om noen har erfaringer ift dette? Enten om tips som kan påvirke lukt i "rett" retning, eller om dette rett og slett er noe ingen andre enn meg bryr seg om..?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er akkurat som deg! Døds kjipt. Blir en hindring i sexlivet rett og slett.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

*Rekke opp hånden*

Har det slik selv og.

Gjest Soppfri
Skrevet

Sier det igjen jeg. En tesje natron i et glass vann to ganger om dagen. Da slipper dere sopp!!

Har ikke hatt sopp etter jeg begynte med det og jeg hadde STORE problemer med det før.

Gjest Badabing
Skrevet

Har du prøvd Lactal eller lignende produkter? Vet også at det finnes spesielle tamponger, tror de heter Ellen. Er i alle fall lett å komme i ubalanse rundt menstruasjonen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sier det igjen jeg. En tesje natron i et glass vann to ganger om dagen. Da slipper dere sopp!!

Har ikke hatt sopp etter jeg begynte med det og jeg hadde STORE problemer med det før.

Dette ble jeg nysgjerrig på. Regner med at du drikker det? Vet du hva det er som gjør at det virker?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Smaker ikke det litt.. ekkelt? Sikkert verd det, leste litt på nettet. Så får dra å kjøpe litt senere da.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette ble jeg nysgjerrig på. Regner med at du drikker det? Vet du hva det er som gjør at det virker?

Natron har høy PH, så det er vel med på å balansere PHen der nede.

Skrevet

Takk for tips om natron, kanskje jeg skal teste ut!

Ellers så prøver jeg å være "flink" til å bruke rett type "såpe", bruker også vivag for å balansere, og er i tillegg nokså oppmerksom på at sukker kan gjøre klæen mye verre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...