Gå til innhold

Gardermoen flyplass

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er ingen hemmelighet at mat på flyplasser ofte er av ræva kvalitet, men finnes det noe kvalitetsmat på Gardermoen? Da tenker jeg ikke på fast food, men mat som er laget fra bunnen av.

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

jeg spiser aldri på flyplasser men jeg har aldri sett noe som har sett spesielt bra ut der. ;)

Skrevet

Har generelt sett ikke inntrykk av at de har så mye mat lagd "fra bunnen" på Gardermoen. Det jeg har spist der har vært dyrt og langt fra noen gastronomisk opplevelse.

Skrevet

Det beste jeg har spist der er faktisk Peppe's Pizza :ler: . Og det sier jeg ikke fordi jeg synes pizza er sååå fantastisk godt, men fordi man da vet hva man får i det minste. Har ikke hatt noen kulinariske aha-opplevelser der. (Men tar forbehold om at jeg ikke har prøvd den "restauranten" som ligger i 2. etasje - er det "Monolitten den heter, eller ligger den rett og slett over "Monolitten", men heter noe annet? )

Skrevet

Jeg syns de baguettene fra den lille baguettecafeen i utenlandsfly-avgangshallen er greie, bedre enn flymat. Men så skal det nevnes at jeg som regel flyr om morgenen, er stuptrøtt og kunne spist skosålen min..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...