Gå til innhold

Utro


Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Gjest zeppelin

Jeg har nulltoleranse når det kommer til utroskap. Men i går fikk jeg vite at en venninne av meg holder på med en mann som er i et forhold. Han har var gift for en liten stund siden. Men det stoppet ikke de.

Dette er en veldig nær venninne. Så jeg kommer ikke til å finne meg i at hun holder på sånn. Det er ikke kjærlighet når fyren hun er sammen med siden han var gift aldri velger å være med henne men bare finner seg en ny dame så han kan ha henne på si.

jeg blir så forbanna av å tenke på det.

Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nulltoleranse når det kommer til utroskap. Men i går fikk jeg vite at en venninne av meg holder på med en mann som er i et forhold. Han har var gift for en liten stund siden. Men det stoppet ikke de.

Dette er en veldig nær venninne. Så jeg kommer ikke til å finne meg i at hun holder på sånn. Det er ikke kjærlighet når fyren hun er sammen med siden han var gift aldri velger å være med henne men bare finner seg en ny dame så han kan ha henne på si.

jeg blir så forbanna av å tenke på det.

Hva ville dere gjort?

Du har rett til å mene hva du vil om andre, og om de valgene andre gjør, men hvorfor er dette ditt problem? Du sier du ikke kommer til å finne deg i....osv? Hva betyr det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

what goes around comes around.Hun bør kutte han ut før det er for sent.Er han utro mot hun han er sammen med vil han nok være utro mot venninna di også.Det kan du si til henne.Og har hun 0 samvittighet??Hun vet han er i forhold og forsetter er sikkelig teit gjort av henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Hva ville dere gjort?

Ingen verdens ting, jeg har ikke for vane å tvinge mine meninger, holdninger og livsfilosofi over på venner som muligens ser ting annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nulltoleranse når det kommer til utroskap. Men i går fikk jeg vite at en venninne av meg holder på med en mann som er i et forhold. Han har var gift for en liten stund siden. Men det stoppet ikke de.

Dette er en veldig nær venninne. Så jeg kommer ikke til å finne meg i at hun holder på sånn. Det er ikke kjærlighet når fyren hun er sammen med siden han var gift aldri velger å være med henne men bare finner seg en ny dame så han kan ha henne på si.

jeg blir så forbanna av å tenke på det.

Hva ville dere gjort?

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du lar deg provosere slik?

Jeg er også i mot utroskap, men jeg mener at andre får ta sine valg og stå for dem....jeg kan si hva jeg mener om det er naturlig....men mer enn det vil jeg ikke gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nulltoleranse når det kommer til utroskap. Men i går fikk jeg vite at en venninne av meg holder på med en mann som er i et forhold. Han har var gift for en liten stund siden. Men det stoppet ikke de.

Dette er en veldig nær venninne. Så jeg kommer ikke til å finne meg i at hun holder på sånn. Det er ikke kjærlighet når fyren hun er sammen med siden han var gift aldri velger å være med henne men bare finner seg en ny dame så han kan ha henne på si.

jeg blir så forbanna av å tenke på det.

Hva ville dere gjort?

Jeg har vært i den situasjonen.

Jeg sa i fra hva jeg mente om dette, men også at det var hennes valg, og jeg kom ikke til å slå hånden av henne på grunn av at hun bidro til utroskap.

Men jeg nektet å bli involvert. Jeg ville ikke være alibi, jeg nektet å lyve for å dekke over, jeg nektet å høre på "kjærestesnakk", jeg nektet å møte ham, og jeg nektet å høre på hvor frustrerende det er å være sammen med en mann i et forhold osv.

Jeg sa klart og tydelig fra om at jeg ikke ville vite noe om forholdet, det var et "ikke-tema" for oss.

Hun visste at den dagen det ble slutt mellom han og kona, og han var fri til å være sammen med henne, den dagen skulle jeg møte ham med et åpent sinn, men før det var han en "ikke-person" for meg.

Den dagen kom aldri...

Og jeg var den hun oppsøkte for støtte etter at han bestemte seg "for å satse på ekteskapet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ville dere gjort?

Ingen verdens ting, jeg har ikke for vane å tvinge mine meninger, holdninger og livsfilosofi over på venner som muligens ser ting annerledes.

Fullstendig enig.

Hva du mener, er din sak. Hva din venninne gjør, er hennes sak.

Endret av Snipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gjort noenting. dette er mellom vennina di og mannen. de får ta sine egne valg, det har jo ingenting med deg å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...