dulsidala Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Heihei alle sammen! Har nettopp bestilt Londontur 28juni-1juli, som konfirmasjonsgave. Kom gjerne med tips om dere vet noe å gjøre der/se der for en fjortiss:)(gutt altså) En shoppingtur med litt klaging blir det nok:) men må jo få shoppa litt når man er i London:)
Gjest Sandbekken Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 (endret) madame tussauds!! http://www.madametussauds.com/ Endret 30. april 2010 av Sandbekken
Nilma Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 For guds skyld, IKKE Madame Tussauds! Jeg kan ikke forestille meg at en tenåringsgutt er interessert i voksdukker (med mindre han er vokst opp under en stein). Jeg har vært i London 12-13 ganger, og det eneste jeg angrer på å ha brukt tid på er MT. Uten at jeg har vært der selv, kan jeg tenke meg at London Dungeon kan være interessant for ham. London Eye er jo fint, særlig om man ikke har vært i London før og vil få et lite overblikk. Natural History Museum og/eller Science Museum (ligger like ved siden av hverandre). Tower, om han kan være interessert i historie av det litt dramatiske slaget. Steder å spise: Wagamama - nudler i alle varianter, veldig godt og litt morsomt. Finnes mange steder i byen. Fire & Stone - pizza, men langt kulere og bedre enn Peppes og desslike. Nå føler jeg at jeg har svart ut fra en veldig stereotyp oppfatning av hva en tenåringsgutt kan like, men det var i hvert fall det jeg kom på på sparket.
Gjest Sandbekken Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 jeg syns madame tussauds var kjekt som 14 åring jeg da.. de har masse spennende der! men det er jo forskjellig hva folk liker da..
lurifax Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Du MÅ dra på the dungeon! Det var sinnsykt rått:) Madame tussauds syntes jeg var litt oppskrytt. The eye er også verdt å få med seg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 For guds skyld, IKKE Madame Tussauds! Jeg kan ikke forestille meg at en tenåringsgutt er interessert i voksdukker (med mindre han er vokst opp under en stein). Jeg har vært i London 12-13 ganger, og det eneste jeg angrer på å ha brukt tid på er MT. Er det lenge siden du var på MT kanskje? I dag har de en avdeling de kaller "scream". http://www.madametussauds.com/London/PlanYourVisit/Explore/Scream/Default.aspx Der er det ikke voksdukker, men ekte mennesker som gjør sitt beste for å skremme vannet av deg. Kjenner en 15-åring som var der på klassetur, og de syntes det var kjempekult.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Er han interessert i fotball? Vi tok med gutten vår på omvisning på Chelsea stadion, og han fikk shoppe i den digre toetasjes supporterbutikken som ligger i samme bygg. DET var stas det. Hvilke interesser har han? Hva slags musikk liker han? Hvilke filmer? Kanskje finner dere noe i London knyttet opp mot hans interesser som ikke er en typisk turistattraksjon men som ville vært en stor opplevelse for han likevel. Kan anbefale middag på Rhodes 24. Den ligger i 24. etasje i Tower 42. Fantastisk utsikt og en restaurant vår tenåring trekker fram som den stiligste han har vært på.
dulsidala Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 1. mai 2010 Tusen takk for tips:) Foreslo the dungeon for han, men han mente det var litt skummelt. Fotball var ikke så viktig sa han. Må vel hvertfall innom en kino. Han er vel mest opptatt av data å venner som alle andre på den alderen. Filmer med litt action er populært.
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Ripleys believe it or not er gøy, speil-labyrinten er gala morro. Var der med broren min(14 år) for ikke så lenge siden, han likte det kjempegodt. Skal du på kino har jeg hørt fra venner at IMAX kinoen nede på South bank er verdt et besøk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå