Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Jeg skal gifte meg til sommeren, og tenkte å fikse sminken selv.. Så jeg lurer på om noen kan anbefale meg en foundation/pudder som holder hele dagen? Jeg har kombinasjonshud, ser ofte litt blank ut på bilder.
usynlig Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 hvis du skal ha fine bilder, anbefaler jeg egentlig å bruke en primer først. har hørt at smashbox sin er supergod lykke til!
fairywing Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Et par måneder siden tok jeg i bruk GOSH produkter som man får kjøpt på vita. Dette er ikke dyre produkter, men jeg er suuuper fornøyd Bruker først *primer* rett på huden da får man et glattere resultat som holder lenger og *foundation* på toppen av den. GOSH foundation er den best-dekkende jeg har funnet til nå. Ellers bruker jeg MAX FAKTOR sitt pudder av den kompakte typen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Jeg bruker I.d. sminke. Hvis du legger "skin-rev upper" og "prime-time" først (fra i.d) på nyvasket hud, så børster du på mineral veil, deretter foundation, deretter mineral veil igjen (alt fra i.d.) så holder det ganske lenge. begynner du å bli blank i huden utover dagen, får du kjøpt sånne bittesmå papir til å ta vekk overflødig fett. evt ha med sminken i tilfelle du trenger mer i løpet av dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå