Gå til innhold

Hvilken shampoo og balsam kan jeg bruke til mitt hår?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei, sliter med å finne riktig shampoo og balsam.

Jeg bruker Redken for å få mer volum, men dette fikser ikke problemet.

Jeg flasser og får fett hår etter 2 dager.

Ellers har jeg tørr hudtype, rart det der... Tror kanskje hårbunnen produserer for mye talg.

Hjeeeelp :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med frisøren din? De skal jo ha peiling på sånt. Bruker du flasshampo for fett hår?

Skrevet

Jeg har hatt samme problemet med mitt hår i vinter, og løsningen for emg har vært green people sin romsmary-shampo (jeg har kombinert denne med vitamin-balsamen, men en hvilken som helt mild balsam uten silikoner er bra her).

Så vasker jeg håret annen hver dag-hver tredje dag og bruker en mild tørrshampo (bjørn axen) mellom vask...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket med frisøren din? De skal jo ha peiling på sånt. Bruker du flasshampo for fett hår?

Nei, jeg bruker Redken anti-gravity volume, men synes denne ikke er noe god i det hele tatt for mitt hår.

Er snart tom på flasken her, og trenger sårt en ny god en.

Noen som vet om shampoo for fett hår m/flass ?

:sjenert:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Samboern min bruker en fra apoteket, rød flaske, tror det er Aco. Er jo kanskje litt andre behov for en mann med kort hår og ei som ønsker mer volum i håret, men det er i hvert fall en av de shampoene han har vært mest fornøyd med. Har også kjøpt en annen hos frisøren, tror den heter noe med bio, mørk blå flaske (for noen år siden). Redken har også en flass-shampo (aktivt stoff pyrithion eller noe sånt... forøvrig samme virkestoff som i Head and shoulders. Lite nedbrytbart stoff - lite miljøvennlig), jeg har bare prøvd den såvidt og fikk fort fett hår av den, men mulig det blir noe annet om man bruker den over tid. Hvis du har et problem med flass er det nok lurt å bruke en shampo spesielt for dette, da vanlige milde shampoer stort sett ikke har noen effekt på selve flassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...