Miu Miu Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Hva tar man med som oppmerksomhet til en mann som nettopp har fylt førti, og som man aldri før har møtt? Dette er en i familien til min date/kjæreste. Gaven kan ikke være noe alkoholrelatert, og blomster er litt for feminint, vel..... Vet dessverre veldig lite om ham. Blir kjempeglad for tips!
Roadrunner Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Bok? Feks fotballbok, Pondus, en av Lars Monsens bøker, kokebok? Krim? Bøker kan jo evt byttes om det skulle være helt feil. Konfekt? Gjerne litt spennende, fra en lokal sjokoladefabrikk feks (finnes flere rundt om i landet) En eller anen kul "dings"? Fra nettet, Clas Ohlson etc? Vet du noe om fyren i det hele tatt? Kan du evt finne ut hva han gjør på fritida?
Miu Miu Skrevet 30. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2010 Bok? Feks fotballbok, Pondus, en av Lars Monsens bøker, kokebok? Krim? Bøker kan jo evt byttes om det skulle være helt feil. Konfekt? Gjerne litt spennende, fra en lokal sjokoladefabrikk feks (finnes flere rundt om i landet) En eller anen kul "dings"? Fra nettet, Clas Ohlson etc? Vet du noe om fyren i det hele tatt? Kan du evt finne ut hva han gjør på fritida? Hm, ja har var det noen gode tips. Vet ikke noe annet enn at han er en god kokk! Jeg har tenkt på det med kokebok, men å gi det til en kar som visstnok er veldig flink og jobber med mat til daglig? Nei.... Men kanskje en annen bok? Aner ikke om han drikker kaffe engang... Det kunne jo vært en idé. De fleste (med vettet i behold;) drikker kaffe:-)
Miss Puddel Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 (endret) Hva med en flaske litt ekslusiv olivenolje og dertil ekslusiv eddik? Endret 30. april 2010 av Miss Puddel
Marshmallow Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Gavekort på et eller annet (musikk,bok, kino?). Litt kjedelig, men han kan iallfall bruke det til noe han ønsker seg.
Shade Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Her er en link til drømmebutikken for matelskere! http://www.sarrazac.no/ez/index.php/main/produkter
Gjest Bianca26 Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Hva tar man med som oppmerksomhet til en mann som nettopp har fylt førti, og som man aldri før har møtt? Dette er en i familien til min date/kjæreste. Gaven kan ikke være noe alkoholrelatert, og blomster er litt for feminint, vel..... Vet dessverre veldig lite om ham. Blir kjempeglad for tips! Hvorfor spør du ikke kjæresten din?. Du kaller han deiten din. Er ikke forholdet deres seriøst? Da ser ikke jeg poeng i å kjøpe gaver til folk i familien hans.. Spesielt folk du ikke kjenner eller i d hele tatt har møtt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå