Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Hei! Jeg har aldri deltatt på MRL time før og bare lurer på hva slags trening det er? Trener man med vekter? Strikk? Eller hva?
^^Belle^^ Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Det kommer vel gjerne an på hvilket treningssenter det er, men de MRL-timene jeg har vært på har vi bare trent med strikk som tilbehør, og da bare litt (ligge på ryggen, med bena i været, og trene utsiden av lårene). Ellers har det pleid å være mye lårtrening (ligge på siden og ta bena opp og ned) og knebøy. Altså, man bruker sin egen kroppsvekt til å trene. Men for all del, på andre sentre kan de ha en helt annen måte å gjøre det på.
Mangopai Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Jeg var på min første MRL-time igår, på mitt treningssenter brukte vi mye greier! Stepkasse, håndmanualer, vektstang med løse vekter, ekstra sett med løse vekter... og to matter... yes!
yoga Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Hei Hos oss bruker de stepkasse og manualer! Er veldig morsom trening..
Gjest Constanze Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 På MRL bruker vi step, matte og strikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå