minienthe Skrevet 29. april 2010 #1 Del Skrevet 29. april 2010 det årlige marerittet er i gang igjen, denne gangen er det hvite sandaler/sandaletter som er målet. noen som har tips til sandaler med medium høy, litt kraftig hæl og ikke papirtynn såle under foten ? utfordringen er da to stykk brede pailabber med høye vrister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #2 Del Skrevet 1. mai 2010 Nå er det vel stor fare for at jeg får høre kjerring. Men Klingel har f.eks. disse sandalene, men vet jo ikke om det er noe slikt du er ute etter. Disse har i alle fall regulerbare remmer, slik at de kan tilpasses. Og det finnes flere hvite sandaler her. Om du velger bredde G eller H bør du få sandaler som passer føttene. Om du ikke vil handle på postordre er en del av dette merker du kan finne i skobutikker. Og du kan da velge en modell som er ekstra bred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) klingel er nok hakket for damete for meg ja, det eneste jeg så av interesse der inne hadde såklart bredde "F" Endret 1. mai 2010 av minienthe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #4 Del Skrevet 13. mai 2010 Du kan også se hos Evans. Alle skoene er ekstra vide. Om du ikke ser noe interessant nå, så får de stadig nytt, så kanskje du finner noe en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 14. mai 2010 der var det noe å snoke på ja, takk for link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå