Mrs. B Skrevet 17. september 2003 #1 Skrevet 17. september 2003 Nå skal vi endelig virkelig gå inn for å finne bilen vi skal kjøpe oss. Har hatt noen tråder om dette her inne tidligere, og vi har nå skaffet lånebevis fra Elcon på 150.000,- Det jeg lurer på nå, er egentlig hva som skjer når vi finner bilen med stor B. Da har vi jo med lånebeviset slik at forhandleren ser hva vi er "gode for". Får man ta med seg bilen samme dagen, eller må man først ordne papirer og slikt (sånt kan vel gjøres per faks?). Spennende dette!
Gjest x-elcon Skrevet 17. september 2003 #3 Skrevet 17. september 2003 Hvis du har fått lån i Elcon skal du også ha fått alle "papirer" som du trenger bla. kjøpekontrakt. Før du får lånet utbetalt, utbetales til selger, skal alle papirer være signert + forsikringsbevis, kopi av vognkort, kopi av førerkort etc. (husker ikke alt i hodet nå) være i orden. Ring Elcon, de har alt dette klart og kan bare kjøre ut papirene. Hilsen KG-bruker som har jobbet i Elcon og som derfor, av frykt for å bli gjennkjent i denne saken, ikke vil oppgi nick...
Mrs. B Skrevet 17. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2003 Foreløpig har vi bare fått finansieringsbevis. Så det jeg da egentlig lurer på er hvor fort man får ordnet resten når man har dette.
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #5 Skrevet 17. september 2003 Kan jeg spørre hva den effektive renten er hos elcon på billån? Er intresert selv...
Gjest x-elcon Skrevet 18. september 2003 #7 Skrevet 18. september 2003 Alt dette kan, hvis du er effektiv og har en hel dag til rådighet, ordnes på 1 dag... Som tidligere nevnt er det bare å ta kontakt med Elcon og de skriver ut de nødvendige papirer. Du kan enten hente dem eller få dem tilsendt pr. post... Så gøy med ny bil da...
Gjest Murron Skrevet 18. september 2003 #8 Skrevet 18. september 2003 Mrs.B; kan jeg få spørre om hvorfor dere valgte akkurat Elcon? skal også snart kjøpe bil!
Mrs. B Skrevet 18. september 2003 Forfatter #9 Skrevet 18. september 2003 Mrs.B; kan jeg få spørre om hvorfor dere valgte akkurat Elcon? skal også snart kjøpe bil! Grunnen er vel først og fremst at vi er faste kunder i Gjensidige NOR, og siden Elcon er deres samarbeidspartner og man får litt avslag som totalkunde hos NOR, så virket det kjekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå