Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Jeg ser en gutt på toget stadig vekk, og han pleier å smile/si hei når jeg ser han. Jeg kjenner han ikke, men merker jeg begynner å bli litt nysgjærrig på han, ja nesten litt "avstandsforelska" rett og slett. Syns dere jeg kan sette meg ned sammen med han en dag og snakke til han? eller er det å trenge seg på? Spesielt litt interessert å høre hva dere gutter mener?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Jente her. Hva med å sette seg i nærheten (ikke rett ved siden av med mindre du er så heldig at alle andre plasser i toget er tatt) og spørre om å "låne" noe eller en annen diskret form for åpningsfrase? Gjør det I verste tilfelle blir du avvist og så er det litt kleint neste gang du ser ham på toget :gjeiper:
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 ja jeg tror jeg må prøve noe sånt altså, er litt i de baner jeg har tenkt selv også kan lissom ikke sette meg ved siden av han hvis det er masse andre ledige plasser føler jeg.. På en annen side, så har jeg jo egentlig ingen ting å tape, jeg kan jo bare sette meg et annet sted i toget neste gang om det skulle bli skikkelig kleint! Takk for gode tips, jeg trenger rett og slett å samle opp litt mot og bare gjøre det
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 hva fan hvis han sier hei til deg er det bare å si hei tilbake å begynne snakke -gutt
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 hva fan hvis han sier hei til deg er det bare å si hei tilbake å begynne snakke -gutt Åh det er så deilig med sånne enkle og greie "guttesvar" Vet jeg hva jeg har å gjøre neste gang jeg ser han! takk!
Gjest Mann40 Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Det er bare en ting å gjøre her, og det er å ta kontakt med han! Sett deg i nærheten av han. Ved siden av eller innenfor snakkeavstand. Si hei og noe dagligdags. Endelig fint vær i dag, snart helg, ny uke med nye muligheter, fint når toget er i rute, osv. Hvis han sier hei først er det jo bare å følge opp. Når skal du så invitere han på en kaffe? Tja, du får få igang samtalen på toget, og kanskje sitte sammen med han et par ganger. Det ene bør lede til det andre... Men, du må ikke la sjansen gå fra deg. Ta intiativ!
Stor&Sterk Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Jeg ser en gutt på toget stadig vekk, og han pleier å smile/si hei når jeg ser han. Jeg kjenner han ikke, men merker jeg begynner å bli litt nysgjærrig på han, ja nesten litt "avstandsforelska" rett og slett. Syns dere jeg kan sette meg ned sammen med han en dag og snakke til han? eller er det å trenge seg på? Spesielt litt interessert å høre hva dere gutter mener? Det er bare å ta kontakt. Jeg ville tatt det som et hyggelig komplimang! Og er han opptatt eller noe, så har det ingenting å si. Fint å få oppmerksomhet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå