Gå til innhold

Skal dere ha slør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror egentlig ikke jeg skal ha det, men er veldig usikker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var helt sikker på at jeg ikke skulle ha slør, men så tok ei av brudesalong damene og satte på meg et likevel og da var jeg solgt. Blir veldig brud med en gang sløret kommer på :)

Skrevet

Jeg var helt sikker på at jeg ikke skulle ha slør, men så tok ei av brudesalong damene og satte på meg et likevel og da var jeg solgt. Blir veldig brud med en gang sløret kommer på :)

Opplevde akkurat det samme.

Skrevet

Jeg skal ha. Synes liksom det hører med =o)

Skrevet

Jeg har kommet frem til at jeg ikke skal ha, syns rett og slett det ble for mye... Men hver sin smak altså, som nevnt blir man jo ekstra brud med slør.

Skrevet

Jeg hadde heller ikke tenkt å ha slør, men ombestemte meg. :) Jeg har valgt et helt enkelt og langt slør som ikke gjør mye ut av seg.

Skrevet

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til det for å ha det helt enkelt, men så hadde han veldig lyst til at jeg skulle ha. Så nå blir det slør :)

Gjest Pippelipp
Skrevet

Jeg skal ha litt tyll som går fra knuten i nakken og litt innover hodet mitt. Altså ikke noe slør, men en symbolsk greie.

Skrevet

Ikke slør for min del, men vielsen vår er på tinghuset, så jeg følte det ville blitt litt overkill for min del :ler: Skulle vielsen vært i kirke derimot..

Skrevet

Jeg er litt usikker, har lyst, men må se om det passer ift frisyren.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg skal ha...

Fulgte jo med kjolen....

Skrevet

Hm rart med det men med meg var det sånn at når damen i butikken satte på sløret til kjolen følte jeg at det ble helt feil!Så jeg skal ikke ha slør...Føler den dekker til for mye også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...