Kame Skrevet 17. september 2003 #1 Skrevet 17. september 2003 Jeg har lurt litt på om det egentlig er nødvendig med en svindyr ansiktsvask... For tiden bruker jeg MD Formulation og selv om den inneholder glykolsyre, så står det på den at den ikke virker slik som kremene, fordi man vasker den vekk. Som jo er logisk. Så - kan man ikke like godt bruke en rimelig vask man føler man blir ren av, og spare pengene på dyre kremer som faktisk tilfører huden noe? Eller er alle billigvaskene dårligere til å rengjøre huden? Eller skadelige på annet vis? (Kom til å tenke på at de kanskje ikke er like drøye som de dyreste merkene, på samme måte som billige shampoer er fulle av vann...?)
Klips Skrevet 17. september 2003 #2 Skrevet 17. september 2003 Tja, jeg bruker bare vann. Det er ganske billig og virker veldig bra :D
Madame B Skrevet 17. september 2003 #3 Skrevet 17. september 2003 Det kan godt være tilfeldig, men jeg har vært mest fornøyd med de vaskeproduktene jeg har kjøpt som er på den dyre siden av skalaen. Både Vichy og Nivea sine har jeg blitt "stram i maska" av. Nå bruker jeg Biotherms ansiktsskum for sensitiv hud, og er veldig fornøyd med den. Chanel har også gode (men dyre) renseprodukter.
Ursula Skrevet 17. september 2003 #4 Skrevet 17. september 2003 Jeg bruker Shiseido Pureness, det fungerer helt greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå