Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bor utenbys og føler hver ferie at det blir utrolig rert og komme hjemm og bo hos foreldrene mine... blir liksom liten igjen...

Ender også ofte med krangel mellom meg og foreldrene...

Synes av den grunn det ikke er så stas og komme hjem i ferier lenger

Flere som har det slik, føler liksom det blir litt rart hvis jeg ikke drar hjem og heller blir på studiestedet mitt i ferier

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, vet hvordan du har det. Er jo ganske synd, for jeg har mistet mye kontakt med familie pga dette. Blitt litt egoistisk, men jeg trives bedre så da får det bare bli slik.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jepp, sånn er det for meg også. Jeg bodde borte noen år, men pga økonomi måtte jeg flytte hjem igjen for en periode. Det ble mildt sagt et helvete. Kranglet med fattern daglig, skikkelig fæle krangler, alt var min feil hvis det var skjedd noe, fikk skylda for alt selv om jeg ikke hadde gjort noe. Flyttet ut ganske fort for å si den sånn, har i grunn ikke så bra forhold til dem nå, regner med det er fordi jeg greier meg selv og tjener mine egne penger. Fattern pleide alltid å hjelpe meg med mye rart når jeg var yngre, penger, bilen osv osv. Nå som jeg greier meg selv snakker han nesten ikke til meg. I begynnelsen syntes jeg det var ganske sårt, men nå begynner jeg å venne meg til friheten til å gjøre som jeg vil og ikke trenge fatterns "tillatelse", velmenende råd(som han ble dritsur hvis jeg ikke fulgte) eller bjørnetjenestehjelp lenger. FREEDOM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...