Gjest anonym Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Hei! Har hatt litt sex med ei jente som blir utrolig våt. I tillegg føles hun ganske "vid" ut... Jeg har en helt normal penisstørrelse.... Av den grunn kjenner jeg ingenting når vi har sex... Jeg klarer rett og slett ikke å komme i henne... Endre med at jeg må runke for at det skal gå for meg... Spørsmålet mitt er om dette er normalt? Hvordan skal en løse et slikt problem?
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Først og fremst må du vel snakke med HENNE om det...og så blir dere SAMMEN enige om hva dete skal gjøre.
Gjest anonym Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Først og fremst må du vel snakke med HENNE om det...og så blir dere SAMMEN enige om hva dete skal gjøre. Er det ikke utrolig frekt å si dette til henne? Er vel ikke så kult hvis jeg sier at jeg ikke kjenner noenting?
Hinata Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Du kan jo lufte'n i blandt, for å få bort litt fuktighet. Hvis dere har et godt forhold så kan du prøve å spørre forsiktig rundt knipeøvelser..
Ethereal Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Er mange måter hun kan bli mindre våt på. Dere kan tørke litt med et håndkle underveis, eller bruke stillinger hvor det er lettere for at det kommer litt luft inn, feks doggy. Å si til henne at du ikke kjenner en dritt, er ganske slemt. Men jeg vil tro sannsynligheten for at hun ikke kjenner så mye når du ikke gjør det, er ganske stor.
Kala Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Det blir vanskelig å føle noe når det er så vått, blir mindre friksjon.. Lite sannsynlig at årsaken bunner ut i at hun er for vid. Kanskje det er en kombinasjon av for mye fukt og for smalt utstyr på deg? Det er like sannsynlig det. Du klager på at du må bruke hendene for å komme, i så fall, hvor lang tid tar det før hun får orgasme? Holder det med penisen din alene for å gi henne orgasme? Går det for henne i det hele tatt?
Endlessly Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Har tidligere hørt at det kan lønne seg å være litt mindre hardhent med høyrehånden dersom man ikke kjenner så mye når man har sex. Så det er enda ett tips, bruk mindre kraft når du ronker slik at du får opp følsomheten igjen.
Anjah Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 (endret) Normalt er skjeden såpass fleksibel at den vil kunne klemme rundt en vanlig finger. Hun er nok, som du sier, altfor våt, og da kan det hende det lønner seg å fjerne noe av fuktigheten underveis. Og jeg er litt enig i innlegget til Endlessly over her om at det vil hjelpe på følsomheten hvis du runket mindre (?) Og PS: En gjennomsnittelig norsk penislengde er på ca 15cm i erigert tilstand. Men svært få tenker over at det ikke er nødvendigvis lengden som har noe å si. Tykkelsen spiller en rolle også ;)Det kan se ut til at en gjenomsnittelig tykk penis har en omkrets på ca 14cm, dvs 4,5 cm diameter. Endret 30. april 2010 av Anjah
blargh Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 Gjør damen oppmerksom på trening av bekkenbunnmusklene. Det er helt greit å si til henne at hun er blitt litt vid, men dette er noe du må si utenfor soverommet. Gjerne på sofaen, privat. OG - å trene opp musklene tar tid. Regn med 6 måneder.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #10 Skrevet 30. april 2010 Antagelig har hun samme problem, bare at du er for liten for henne. Eneste løsning er jo uansett å snakke med henne om det, men det går jo ann å ta det opp på en fin måte
Gjest døren Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 Hei! Har hatt litt sex med ei jente som blir utrolig våt. I tillegg føles hun ganske "vid" ut... Jeg har en helt normal penisstørrelse.... Av den grunn kjenner jeg ingenting når vi har sex... Jeg klarer rett og slett ikke å komme i henne... Endre med at jeg må runke for at det skal gå for meg... Spørsmålet mitt er om dette er normalt? Hvordan skal en løse et slikt problem?
Gjest døren Skrevet 30. april 2010 #12 Skrevet 30. april 2010 Si det som det er. Man må kunne være så åpen hvis man skal ha et sexliv. Kan hende hun heller ikke er fornøyd.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #13 Skrevet 30. april 2010 Det kan se ut til at en gjenomsnittelig tykk penis har en omkrets på ca 14cm, dvs 4,5 cm diameter. Dummeste jeg har hørt. Alle undersøkelser viser en gjennomsnittlig omkrets på 12-13 cm og en lengde/tykkelseratio på rundt 1,2. Og mannen har allerede sagt han har en normal penis. Dersom han ikke kjenner noe særlig til henne, må hun da begynne med knipetrening, og ikke komme med tull om at han kanskje er for tynn. Altfor få kvinner trener musklene der nede, så det er ikke rart at mange kvinner har altfor store krav til mannen når det gjelder størrelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå