Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Hei! Jeg tenkte jeg skulle investere i en flytende foundation til litt mer spesielle anledninger (bruker mineralsminke ellers, om jeg i det hele tatt sminker meg). Står mellom Nars sheer glow foundation eller Makeup Store sine. Tror kanskje det blir Makeup Store siden jeg da kan gå i butikken og få hjelp til å velge riktig. Men uansett, det jeg lurte på var om man kan bruke pudderrouge ol oppå flytende foundation? Og hvordan blir i såfall rekkefølgen med settingpudder? Mener nemlig at jeg har lest noe om krem på krem, og pudder oppå pudder. Men jeg gidder ikke invistere i flytende foundation dersom jeg må ha ny rouge også da. Med mineralsminke pleier jeg å ha primer, foundation, rouge/solpudder/kontur, og så litt gjennomsiktig pudder over hele for å sette. Hvis jeg har flytende, skal jeg da ha foundation, pudder, rouge, og så pudder oppå der igjen? Eller pudderrouge rett på foundation? Beklager dumme nybegynnerspm, håper noen kan forklare hvordan det henger sammen :gjeiper:
Glynis Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Pudderrouge rett på flytende foundation går da utmerket. Det er vel dette som har vært mest vanlig generelt? Du trenger ikke å ha dobbelt lag med pudder.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Om du er ganske fersk med sminke vil jeg anbefale noe slikt: primer om du skal ha det - foundation - sette med pudder - rogue og evt litt mer pudder der roguen er for å forsikre om at det ikke er noen synlige kanter/tone ned. Eneste som er med pudderform rogue oppå flytende foundation er at foundationen er litt fuktig på huden så roguen kan bli ujevn. Men øvelse gjør mester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå