Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere jenter (eller gutter for den saks skyld) som spiller Conan der ute? Jeg har spilt i snart to år og har bare møtt på ei jente fra Norge!

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spilte men tok meg en pause for et par måneder siden, hadde bare ikke tid. Men jeg kommer vel til å lade opp kontoen min igjen før eller siden ;)

Jeg har en ToS men jeg husker ikke helt hvilke level hun er på 40-50 kanskje? Muligens litt over 50. Husker ikke hvilken server jeg er på heller :ler: Er ihvertfall med i et guil som hovedsakelig består av nordmenn (mulig de har hevet meg ut innen nå da..)

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Spilte i noen uker i begynnelsen, men gikk lei fordi spillet virka så "uferdig" når eg kom til et visst punkt, og fortsatte heller med WoW. Men vurderer å frigjøre de 20gb spillet tar og prøve igjen, siden det no sikkert har tatt seg opp litt.

Skrevet

Ja, jeg spiller.

Men jeg har fortsatt trial, men jeg lurer på noe.. blir karrakterene jeg har lagd slettet når jeg kjøper hele spillet? :sjenert:

Skrevet

Jeg er en nerdejente, men holder meg mest til WoW for tiden :P Prøvde ut Age of conan da det kom ut, har sikkert forandra seg en del siden den gang.

Skrevet

Ja, jeg spiller.

Men jeg har fortsatt trial, men jeg lurer på noe.. blir karrakterene jeg har lagd slettet når jeg kjøper hele spillet? :sjenert:

Det kan jeg ikke tenke meg, karakterene din er knyttet til brukerkontoen din og om du skulle bestemme deg for å betale for spillet vil du fortsatt ha samme brukerkonto. :)

La oss si at jeg er 99,99999% sikker på at du beholder karakteren :ler:

Skrevet

Jeg foretrekker grafikken i wow men det jeg liker med Conan er at man ikke trenger å bruke så utrolig mye tid på det for å få noe ut av det :jepp:

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Spilte også når det først kom ut. Men syntes også det virket så utrulig uferdig da. Umulig å finne noen å spille med, var rett og slett litt ensomt til å være et online spill. Da spiller jeg heller et offline spill som funker.

Gjest Marlo
Skrevet

Spillet er uferdig og full av bugs, ergo gadd jeg ikke spille det lengre. Dette er jo noe som folkene bak spillet drar seg i håret over også, ikke bare spillerne.

Skrevet

Visste ikke det var så mange jenter som gamet. Kjempe kult! Thumps up!

Skrevet

Spillet er uferdig og full av bugs, ergo gadd jeg ikke spille det lengre. Dette er jo noe som folkene bak spillet drar seg i håret over også, ikke bare spillerne.

Lenge siden dette var tilfelle. Har ikke spilt siden tidlig 2009 nå, sluttet mest fordi jeg gikk litt lei av de noe begrensede endgame-mulighetene man hadde. Kunne vært morsomt å prøve Rise of the Godslayer også, men jeg tviler på at det blir en varig greie for min del.

Gjest Marlo
Skrevet

Ikke så lenge siden ;)

Kjenner gutta bak spillet og de klager fortsatt over bugs etter bugs. Derfor gidder jeg heller ikke gå tilbake til det.

Skrevet

Hva med en guild med norske jenter? Hva sier dere? :lur: (Selv om over halvparten av dere enten klager eller ikke vil komme tilbake. :sjenert: )

Skrevet

Ikke så lenge siden ;)

Kjenner gutta bak spillet og de klager fortsatt over bugs etter bugs. Derfor gidder jeg heller ikke gå tilbake til det.

Forskjellen på AoC slik det var Mai-September 2008 og slik det er nå (og har vært siden 2009) er enorm - i positiv retning. Om "gutta bak spillet" klager over bugs, så er det nokså naturlig - det er tross alt jobben deres å loggføre, reprodusere og fikse dem. Bugs var aldri det store problemet til AoC, siden den jevne spillers bugtoleranse er langt høyere i MMO-sammenheng enn ellers. Med mindre man regner dårlig optimalisering og høye systemkrav som en bug, så ble størstedelen av det opprinnelige frafallet forårsaket av det store innholdsgapet på level 80, og Gaute Godager sin hode-i-sanden-policy når det gjaldt tilbakemelding fra betalende kunder.

Skrevet

Forskjellen på AoC slik det var Mai-September 2008 og slik det er nå (og har vært siden 2009) er enorm - i positiv retning. Om "gutta bak spillet" klager over bugs, så er det nokså naturlig - det er tross alt jobben deres å loggføre, reprodusere og fikse dem. Bugs var aldri det store problemet til AoC, siden den jevne spillers bugtoleranse er langt høyere i MMO-sammenheng enn ellers. Med mindre man regner dårlig optimalisering og høye systemkrav som en bug, så ble størstedelen av det opprinnelige frafallet forårsaket av det store innholdsgapet på level 80, og Gaute Godager sin hode-i-sanden-policy når det gjaldt tilbakemelding fra betalende kunder.

Godt fortalt.

Skrevet

Ingen jente guild altså? :c ånei.

Skrevet

Jeg er med:) Hehehe:)

Skrevet

Jeg spiller Wow, og synes i grunn det er helt kurrant. Hovedårsaken til at jeg aldri forsøkte meg på Conan, er fordi broren min (som forøvrig jobber i Funcom) tror jeg ville ha syntes det var for voldelig. Jeg har kanskje litt lav toleranse for slikt, men stemmer det at det er relativt voldelig? Hvordan er det sammenligna med Wow?

Skrevet

Jeg er ikke veldig glad i voldelige spill selv men jeg har ikke noe problem med Conan, så nei jeg synes ikke det er så veldig voldelig. Det er vel litt mer blod men bortsett fra det kan jeg ikke helt se de store forskjellene sammenlignet med Wow

Skrevet

Jeg er ikke veldig glad i voldelige spill selv men jeg har ikke noe problem med Conan, så nei jeg synes ikke det er så veldig voldelig. Det er vel litt mer blod men bortsett fra det kan jeg ikke helt se de store forskjellene sammenlignet med Wow

Jeg får kanskje gi det en sjanse da, i alle fall sjekke ut noen trailere. Er ikke så lenge siden jeg starta opp med Wow igjen, men jeg ble veldig fort lei gitt. :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...