Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv ingen negl-jente. Jeg har helt vanlige, kortklipe negler. Sikkert mange gutter som synes det er finere med lange, flotte, feminine negler hos jenter.

Men jeg har alltid hatt en "greie" med gutters/menns negler. Hvis de blir for lange, så får jeg litt noia. For meg er det både litt for femi for en gutt og på en måte litt ustelt å ha små-lange negler.

Jeg liker best at de er kortklipte. Broren min fikk raskt høre det i oppveksten hvis han fikk "for lange negler". Husker godt at jeg la merke til dette hos en gutt på barneskolen også - og at jeg likte det lite allerede da. Hvis jeg i dag dater/er i et forhold, er dette noe jeg fort legger merke til. Og puster lettet ut hvis han har negler som er kortklipte... De trenger ikke å være filte eller stelt på noen måte, bare korte...

Er det bare meg, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, det har du helt rett i!! :romeo: Det blir ikke helt riktig for meg altså :fnise:

Gjest vdafvsd
Skrevet

Det er IKKE bare deg! Lange negler hos gutter er stygt og ser skittent ut, skikkelig turn off. Hjelper ikke om de spiller aldri så mye gitar, de kan bruke plekter.

Skrevet

jeg mener at gutter skal ha korte negler :enig:

Skrevet

jeg mener at gutter skal ha korte negler :enig:

Gjest Mann29
Skrevet

Nå er ikke jeg gutt, jeg er mann så dette gjelder jo ikke meg.

For øvrig så kan jeg vel si at dette ikke er noe jenter eller kvinner har noe med. Vi bestemmer dette selv og synes i grunnen at kvinner/ jenter som mener noe om slike ting, og samtidig lager diskusjoner om det, har opptil flere skruer løs.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Som mangeårig tilhenger av et av tigerstadens fotballlag har jeg lagt meg til den nervøse uvanen at jeg biter negler, men jeg jobber med saken.

Når det gjelder gitar så bruker jeg selvsagt plekter, gutter spiller rock, ikke klassisk :)

Skrevet

Det er IKKE bare deg! Lange negler hos gutter er stygt og ser skittent ut, skikkelig turn off. Hjelper ikke om de spiller aldri så mye gitar, de kan bruke plekter.

Den siste linja di er bare latterlig og vitner om at du ikke har peiling på det du snakker om.

Skrevet

Nei, jeg får også litt noia av lange negler selv, spesielt på gutter, så du er ikke den eneste. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg får grøsninger av menn som har hender med nikotingule fingre og lange, halvskitne negler. Fysjameg. Jeg synes en mann skal ha kortklipte, gjerne også filte, negler. Med filte negler mener jeg at han kan bruke neglefil etter at han har klippet neglene, så de ikke er flisete. Ved nærkontakt for eksempel er ikke det noe særlig :) .

Skrevet

For øvrig så kan jeg vel si at dette ikke er noe jenter eller kvinner har noe med. Vi bestemmer dette selv og synes i grunnen at kvinner/ jenter som mener noe om slike ting, og samtidig lager diskusjoner om det, har opptil flere skruer løs.

:ler:

Som mangeårig tilhenger av et av tigerstadens fotballlag har jeg lagt meg til den nervøse uvanen at jeg biter negler, men jeg jobber med saken.

Når det gjelder gitar så bruker jeg selvsagt plekter, gutter spiller rock, ikke klassisk :)

Siden jeg har negler, så biter jeg neglebånd når det er fotballkamp. :sukk: Hardt og ikke følge med et lag som iukke vinner hele tiden :fnise:

Men til saken: Lange negler på gutter/menn får jeg fnatt av! Det er IKKE bra, klipp (eller bit) dem vekk.

Skrevet

Jeg får grøsninger av menn som har hender med nikotingule fingre og lange, halvskitne negler. Fysjameg. Jeg synes en mann skal ha kortklipte, gjerne også filte, negler. Med filte negler mener jeg at han kan bruke neglefil etter at han har klippet neglene, så de ikke er flisete. Ved nærkontakt for eksempel er ikke det noe særlig :) .

Jeg lover å trimme negltuppene litt før vi møtes!! :-)))))

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Og du har ikke noen "krav" til en eventuell kjæreste? Alle har sine småting

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Synes alle skal ha korte negler jeg da. Lange negler er uhygienisk og stygt uansett kjønn.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Belladonna
Skrevet

Det er bra! Da venter jeg meg bare behagelige overraskelser fra deg, da. Mine negler er passe lange, akkurat nå lakket perlerosa. Du kommer til å bli kortpustet når jeg stryker deg nedover ryggen, risper deg lett... :happy:

Godt høre at du vet hva jeg liker...... :-))))

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Belladonna
Skrevet

Hysj nå, du må ikke røpe oss her :ler: .

Nei, skal så klart ikke gjøre det, på tross av mine irriterende lange forspill.

Skal gjøre mitt beste for å korte det skikkelig ned neste gang, vet du! ;-))

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Belladonna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...