Gå til innhold

Han ville ikke skilles....


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Prøvde å henge meg på en tråd lenger ned men ikke noe respons

Jeg har nettopp brutt med en mann som var separert på tredje året... Da vi hadde hatt et fantastisk halvår sammen tok jeg opp dette med skilsmisse og ble overasket og såret over reaksjonen hans: Han var redd for å såre henne (exkona) og ungene (tenåringer) med å komme å "slenge papirene i bordet" .... 6 måneder senere tok jeg det opp igjen - samme reaksjon.... (unnskyldte seg med at han ikke kunne gjøre dette rett før datterens konfirmasjon....) Dette ble så vondt mellom oss at forholdet sprakk. Det hører med til historien at det var han som brøt ut av sitt forhold og at han har en veldig uselvstendig eks. som må ha hjelp til alt.... masse dårlig samvittighet der tror jeg - ante ikke at det var så mange lik i lasta..... var jeg for utålmodig ? Vi bor i tillegg langt fra hverandre og jeg skjønte etterhvert at han aldri kunne forlate stedet (noe han gjerne kunne tenke seg i starten.... barna bor fast hos sin mor men han har god kontakt med de)

Kan han oppføre seg sånn mot en ny kjæreste som han har hatt i et år eller er jeg for kravstor????

Aldri mere en separert mann her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde separasjon var forstadiet til skilsmisse og at når man innleder nye forhold under separasjonen så er det ganske klar grunn til å gå videre til skilsmisse - dessuten trodde jeg man ble skilt automatisk etter to års separasjon?

Men bortsett fra det skjønner jeg deg godt. Jeg hadde nok syntes det var rart...

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Man må være separert i et år - da er det i grunnen bare å underskrive papirene... men det går ingen automatikk i det... man kan være separert i årevis. Dette var et forhold jeg satset veldig mye på og jeg er såret og forvirret over at dette skulle være så vanskelig... ville gjerne være den som var "dronningen" nå men neida... hmmm ugler i mosen?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde separasjon var forstadiet til skilsmisse og at når man innleder nye forhold under separasjonen så er det ganske klar grunn til å gå videre til skilsmisse - dessuten trodde jeg man ble skilt automatisk etter to års separasjon?

Men bortsett fra det skjønner jeg deg godt. Jeg hadde nok syntes det var rart...

trodde jeg også. :) hadde blitt forvirret om det var min mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Jeg sa klart ifra at han måtte søke om skilsmisse etter 1 år, for ellers så gikk jeg min vei!

Og han søkte og de er nå skilt. De var bare separert når vi ble sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...