Gå til innhold

Smykke i halsen- Perler eller ikke?

Perler som brudehalssmykke?  

1. 1. Perler som brudehalssmykke?

• ja
      10
    • har ikke bestemt meg ennå
      4
    • nei
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan du sikkert.

Jeg for min del har ikke bestemt meg hundre prosent, jeg har to smykker jeg har fått av kjæresten min som alternativer.

Det ene er et perlekjede som jeg fikk en jul for tolv tretten år siden, det andre er et strass-smykke jeg fikk i påskeegget mitt den dagen vi ble kjærester på ordentlig......

i ørene skal jeg ha diamanter som jeg har fått av ham, og det må jo matsje, da....

Må prøve meg frem tror jeg.... Perlene er nøyaktig samme farge som kjolen, mens sølvet i strassen er helt likt pynten på kjolen...

*tenke tenke*

Skrevet

Synes det kommer an på kjolen jeg.

Er det perler i kjolen, velg perlesmykke.

Er det strass i kjolen, velg strassmykke eller liten diamant..

Skrevet

Tror jeg skal ha diamant øredobber og diamant smykke, jeg ser litt kjerringaktig ut med perler.

Skrevet
Tror jeg skal ha diamant øredobber og diamant smykke, jeg ser litt kjerringaktig ut med perler.

Har lyst på diamant tiara også, men siden jeg verken er kongelig eller særlig rik blir det en "vanlig tiare".

Kunne faktisk også tenkt meg.... diamant armebånd, stor diamant ring, diamant klokke, diamant 5 rader`s smykke, diamant.... diamant.... diamant :roll::roll::roll::roll::roll:

Skrevet

Mener å huske at på kjolen din er det stenlignende pynt Tex? Tar jeg feil?

I så fall hadde jeg ikke brukt perler...

Ville heller ikke brukt perler hvis du har bestemt deg for diamantøredobber.....

jeg skal bare ha diamantøredobber, kjolen har ellers nok pynt i seg...

Skrevet
 Har lyst på diamant tiara også, men siden jeg verken er kongelig eller særlig rik blir det en "vanlig tiara".

Dronning Texine bruker akkurat de tiaraene det passer henne å bruke. Kan en alenemor fra Kristiansand bruke dem kan hun også!!

Kunne faktisk også tenkt meg.... diamant armebånd, stor diamant ring, diamant klokke, diamant 5 rader`s smykke, diamant.... diamant.... diamant  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:

Kunne ikke vært mer enig!! Diamanter er en kvinnes beste venner.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg brukte smykket jeg fikk av mannen min til 30årsdagen, et nydelig perleanheng, med en liten diamant over. I håret hadde jeg en enkel tiara, med blanke stener/diamanter..... Enkelt og pent, og jeg syns at til MIn kjole var det pent med et smykke.....

Skrevet

Jeg hadde et anheng med en enkel perle i, med en liten sølvinnfatning. Synes det ble veldig fint til!

Ellers er jeg ikke noe begeistret for perler. "Vanlige" perlekjeder (1-mange rader med perler) synes jeg blir litt vel klassisk og kjedelig, egentlig. Nei, gi meg heller diamanter eller gull :wink: !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...