Sizzy Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Hei! Jeg tok først Primolut for å få blødninger, deretter tok jeg Pergo. Om det ikke var klaff dennne mnd, når kan jeg vente mensen igjen da? Har vanligvis hatt laange sykluser, og vet aldri når den kommer. Men kan dette ha endret seg nå? Noen som har tatt disse sammen? Takk for svar!
Phobaeticus Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Hei. Har ikke tatt den kombinasjonen men har tatt Pergo noen måneder nå. Vet du når du hadde EL? TR kommer ca 14 dager etter EL Jeg har hatt sykluser på 29 - 30 - 31 dager på Pergo, så da er jo EL ganske midt i syklusen og enkelt å telle seg fra til når IKM er...
Gjest Iril Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 1. Pergokur var 29 dager (men de to etter der igjen var over 60 dager), 2. pergokur var 33 dager. Ble gravid i syklusen etter 2. kur, og hadde jeg ikke blitt gravid nå hadde denne også vært 33 dager.
Sizzy Skrevet 29. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2010 Ok, var det jeg lurte på ja, om jeg kom til å ha 33-36 dager syklus igjen. Hadde EL 21.04 ca, så om en liten uke da kanskje! Eller fohåpentligvis ikke
Gjest Iril Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Det er vel ikke uvanlig at lutealfasen blir forlenget på Pergo, men for meg ble den ikke det. Lykke til!
Sizzy Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2010 "Ikke gravid" sto det i dag tildlig Men spørst om det ikke er litt tidlig enda... 51% skulle den vise 4 dager før! Tar ny test på mandag:)
Gjest Iril Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 Derfor tør jeg aldri bruke digitale før jeg har tatt minst to av de med streker, synes Ikke gravid er så mye verre å se enn bare én strek. Dessuten slår de vel ut senere enn en del andre? :klø: Lykke til når du tester på nytt!
Sizzy Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 1. mai 2010 Svarer nett her også! Står at du kan teste 4 dager før på pakningen, men med 53% nøyanktighet den dagen også øker sjangsen for hver dag! Men jeg skal ikke teste før onsdag har jeg bestemt meg for! Skal til London på torsdag, så jeg må vite det før det
Sizzy Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 5. mai 2010 Testen var negativ i dag også... Fikk nok et slag i trynet Men mensen er heller ikke komt, så vi får bare vente... Jeg skulle teste igjen om noen dager sa hun på klinikken...!
frøken_fryd# Skrevet 19. mai 2010 #11 Skrevet 19. mai 2010 (endret) Lykke til videre! Endret 19. mai 2010 av frøken_fryd#
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #12 Skrevet 19. mai 2010 Sizzy,Hvor lenge måtte du vente før du fikk Primolut/Pergo for å "sette igang" systemet? Jeg er på andre mnd uten tegn til til eggløsning/mensen. Ikke så uvanlig heller dette. I fjor hadde jeg fire sykluser hele året.. Fikk beskjed med legen at vi må vente til utgangen av august før vi evt kan begynne med utredning. Syns det er veeldig lenge å vente... Lykke til med prøvingen
Sizzy Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 20. mai 2010 Jeg gikk på privat klinikk og fikk dette med en gang. Skjønner ikke hvorfor du må vente?? Hva var grunnen sa de? Vi var på utredning der etter 6 mnd med prøving og han tok innvendig UL og så jeg hadde mange egg(?) eller noe i den dur Og skrev ut reseptene med det samme. Håper du får komme i gang snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå