Gå til innhold

Folk som forandrer seg til det negative når de er i forhold

Anbefalte innlegg

Gjest Trajan
Skrevet

Hva kommer dette av. At noen forandrer seg negativt når de er i forhold. Mens andre faktisk forandrer seg til det positive ?

Og ikke kom med at man ikke forandrer seg. Man forandrer seg når man er i forhold

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. det blirt vel litt som de som forandrer seg til loonies når de er anonymisert på et forum og de som ikke gjør det?

Skrevet

Jeg tror mange prøver å være slik de innbiller seg at partneren vil en skal være innerst inne - uansett om det er riktig eller galt.

Noen har det vel med å tenke at "nå har jeg kapret en partner så nå kan jeg slappe av og være meg selv igjen", mens de har prøvd hardt å være et bedre menneske i dating-fasen.

Enkelte mennesker bringer bare frem det verste i hverandre.

Og noen få heldige finner partnere som får frem det beste i dem.

Skrevet

Jeg tror det meste handler om kjemi. Som sagt over her, noen får frem det verste i hverandre, andre får frem det beste. Tror det er ganske likt med venner og familiemedlemmer og. Noen føler du deg super med, med andre blir du en "dårlig" person. Dessuten tror jeg mange mister litt av seg selv når de er i et forhold. Alt handler lissom om den andre og selve forholdet...Glemmer det individet man faktisk er...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det meste handler om kjemi. Som sagt over her, noen får frem det verste i hverandre, andre får frem det beste.

Enig her. Noen par blir helt tullete sammen og alt blir bare krangel, mens de samme personene kan ha fantastiske forhold med andre.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det meste handler om kjemi. Som sagt over her, noen får frem det verste i hverandre, andre får frem det beste.

Enig her. Noen par blir helt tullete sammen og alt blir bare krangel, mens de samme personene kan ha fantastiske forhold med andre.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noe jeg er prakteksemplar på! Er i mitt første forhold uten unødvendig krangling. Herlig er livet :)

Skrevet

Jeg tror mange prøver å være slik de innbiller seg at partneren vil en skal være innerst inne - uansett om det er riktig eller galt.

Noen har det vel med å tenke at "nå har jeg kapret en partner så nå kan jeg slappe av og være meg selv igjen", mens de har prøvd hardt å være et bedre menneske i dating-fasen.

Enkelte mennesker bringer bare frem det verste i hverandre.

Og noen få heldige finner partnere som får frem det beste i dem.

Dette er tilfelle for meg.. Prøver å være slik jeg tror kjæresten vil jeg skal være, noe som bare blir kluss.. :P

Har funnet ut nå (etter 6 mnd) at det funker ikke, jeg bli jo gal i hodet av det.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...