Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #1 Skrevet 17. september 2003 Vær så snill, dere som fortsatt bruker perleøredobber...WHY??? Det er jo ikke stilig, heller tantete, og den moten tok slutt for flere år siden. Jeg brukte de på slutten av 80-tallet, begynnelsen på 90, men nå er det jo faktisk 2003, og det er noen jenter der ute som fortsatt bruker de, og tror de ser klassiske og moderne ut. Nei, det gjør dere ikke!!! Get rid of them!!!!
bluebird Skrevet 17. september 2003 #3 Skrevet 17. september 2003 Men du? Siden du er så inne på øredobber... hva er moderne nå for tiden da?
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #4 Skrevet 17. september 2003 Helt enig! Skal det være noe nå, så er det diamanter. Kjøp heller en stilig diamantring, eller forlov deg :-) Det gjorde jeg, og fikk en 1,02 karat ring. Kjempestilig!! UT MED PERLEØREDOBBER - DET ER FOR GAMLE TANTER
chimp Skrevet 17. september 2003 #5 Skrevet 17. september 2003 Hehe.....Er d samme gjesten tro..... Du har d visst morsomt om dagen....
bluebird Skrevet 17. september 2003 #6 Skrevet 17. september 2003 Helt enig! Skal det være noe nå, så er det diamanter. Kjøp heller en stilig diamantring, eller forlov deg :-) Det gjorde jeg, og fikk en 1,02 karat ring. Kjempestilig!! UT MED PERLEØREDOBBER - DET ER FOR GAMLE TANTER Eh... så det er derfor man forlover seg? Og du MÅTTE jo si hvor mange karat ringen er. Kunne ikke dy deg?
Gjest Kinga Skrevet 17. september 2003 #7 Skrevet 17. september 2003 Jeg trenger vel ikke forlove meg for å gå med diamantring?? Det har jeg jo kjøpt til meg selv for mange år siden.
Tusenfryd Skrevet 17. september 2003 #8 Skrevet 17. september 2003 Kaster perlene og finner en som kan kjøpe en diamantring til meg i stedenfor. Noe så lurt! At jeg ikke har tenkt på det før. Takk, Gjest! Du har reddet meg fra sosialt samfunnsutstøtelse ved å fortsette å bruke perler - og løsningen på hvordan man skal skaffe seg en diamant...
Fakse Skrevet 17. september 2003 #9 Skrevet 17. september 2003 Pøh! Diamanter er jo bare såååå ut! Du mener ikke seriøst at du bruker diamanter enda? :o Ærlig talt, diamanter gikk jeg med på 80 og 90 tallet, men vi har da kommet litt lengre nå!
Tusenfryd Skrevet 17. september 2003 #10 Skrevet 17. september 2003 Dessuten brukte min gamle bestemor diamanter...
Kosejente Skrevet 17. september 2003 #11 Skrevet 17. september 2003 Jeg liker ikke å ha så veldig store øredobber...og kan ikke ha "juggel" pga. nikkelallergi. Bruker som regel små hvite perler og synes det er enkelt og smakfullt.....
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #12 Skrevet 17. september 2003 Jeg snakker ikke om strass og falske diamanter, nei, nå er det ekte diamanter som er inn. Bare spør hvem som helst som kjenner til det som er moderne. Perler er jo så kjedelig, og farmoren min gikk også med det :-) Men det er klart en ikke bruker diamanter når en er fjortis eller i beg av 20-årene, da er det jo så klart mer vanlig at en følger H&M mote og juggelet der. Just wait and see!!
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #13 Skrevet 17. september 2003 Å ja, tror forresten det bare er i Norge en bruekr perler så mye som vi gjør. Ser ikke det noe i New York eller Paris. Noe å tenke på????
Gjest GreenSky Skrevet 17. september 2003 #14 Skrevet 17. september 2003 Å ja, tror forresten det bare er i Norge en bruekr perler så mye som vi gjør. Ser ikke det noe i New York eller Paris. Noe å tenke på???? Nå har jeg vært en del i Paris, da, og har faktisk sett folk med perleøredobber der... New York vet jeg ikke no om. Ellers... Liker folk å gå med perleøredobber er vel det helt greit, vel?
Gjest care Skrevet 17. september 2003 #15 Skrevet 17. september 2003 Phøøøøø :x bruker perler jeg elsker perler...
Gjest Ellisiv Skrevet 17. september 2003 #16 Skrevet 17. september 2003 Å ja, tror forresten det bare er i Norge en bruekr perler så mye som vi gjør. Ser ikke det noe i New York eller Paris. Noe å tenke på???? Hvorfor det? Hvis man liker perler, skal man la være å bruke det fordi om moten sier at det er ut? Snakk om å la seg styre og undertrykke sine egne impulser.
Suzy Skrevet 17. september 2003 #17 Skrevet 17. september 2003 Vær så snill, dere som fortsatt bruker perleøredobber...WHY??? Det er jo ikke stilig, heller tantete, og den moten tok slutt for flere år siden. Jeg brukte de på slutten av 80-tallet, begynnelsen på 90, men nå er det jo faktisk 2003, og det er noen jenter der ute som fortsatt bruker de, og tror de ser klassiske og moderne ut. Nei, det gjør dere ikke!!! Get rid of them!!!! Har ikke brukt perler på årevis, men nå fikk jeg brålyst til å grave dem fram gitt!! Du kan ikke være seriøs???? Suz *leter etter perledobber*
Klips Skrevet 17. september 2003 #18 Skrevet 17. september 2003 Å ja, tror forresten det bare er i Norge en bruekr perler så mye som vi gjør. Ser ikke det noe i New York eller Paris. Noe å tenke på???? Absolutt noe jeg skal bruke masse tid og krefter til å gruble over, ja!
Joplaya Skrevet 17. september 2003 #19 Skrevet 17. september 2003 Tror rett og slett øredobbene i seg selv er gått av moten. Farmor går jo til og med med øreedobber :o Pføy, hold motepreiket for deg selv. Moten i dag er mangfold - la folk gå med det de vil, jeg går forresten uten.
brum Skrevet 17. september 2003 #20 Skrevet 17. september 2003 syner perler er helt ok. men bruker ikke smykke selv - er alergisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå