Gå til innhold

Buss for bane

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Til dere som har erfaring med å kjøre buss for bane på strekninger der banen er innstilt. Fungerer dette noenlunde bra? Klarer de stille mange nok busser til å få med alle som skulle vært på banen? Må man regne med mye forsinkelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det fungerer stortsett veldig bra synes jeg... spørs litt når på døgnet du reiser da, er det i rushtrafikken kan du jo risikere å havne i bilkø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker utrolig dårlig i rushtiden om morgenene, men det er heldigvis sjeldent jeg har opplevd det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det funker utrolig dårlig i rushtiden om morgenene, men det er heldigvis sjeldent jeg har opplevd det :)

Hvor mange busser pleier de beregne pr t-bane? Kommer alle samtidig så kan jeg tenke meg det blir litt kaos på holdeplassen.. beste hadde jo vært om de heller sendte en buss pr. femte minutt feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierende. Noen strekninger sender de en liten mini buss, andre steder en stpr ledd buss.

en buss når banen skulle gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

[quote name=Forever :)' date='01 mai 2010 - 12:57' timestamp='1272711428' post='8031243]

Varierende. Noen strekninger sender de en liten mini buss, andre steder en stpr ledd buss.

en buss når banen skulle gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg har gode erfaringer med buss for bane. Har aldri opplevd at bussen må avvise noen passasjerer fordi den er full, men i rushtida er det noen som må stå (men det er det jo på banen også). Tror en del velger alternative bussruter når det er buss for bane... Opplever ikke å bli mye forsinket, men er det rush så blir det fort fem minutter, men sjelden mer. Gleder meg uansett til banen er oppe og går igjen! Mindre støy/bråk, ikke humpete, ikke brå svinger, mer plass, ikke så skitten. Banen er klart min favortt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...