Gjest AnonymBruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Har søkt om særfradrag grunnet store sykdomsutgifter. Man må da legge ved et vedlegg der man spesifiserer utgiftene. Men hvor skal dette sendes? Det står en adresse bak på selvangivelsen men den er i Mo i Rana, jeg bor i Oslo, og i fjor sendte jeg det til Volda (men husker ikke helt hvor jeg fant den adresser..) Hvor ville dere sendt det?
Karabista Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Ingen som vet? Du sender det til skattekontoret i den kommunen du tilhører.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Du kan fint sende det til Mo I Rana. Det havner til slutt hos ditt lokale skattekontor uansett.
Pusemamma Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Du sender vedleggene sammen med selvangvielsen til den adressen som står på selvangivelsen din og den er i Mo i Rana. Det er ingen andre plasser du skal sende vedleggene. Husk og merke de med fødselsdatoene dine hvis det ikke allerede står på papirene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå