MsSunshine Skrevet 17. september 2003 #1 Skrevet 17. september 2003 Mi lille prinsesse vil bli 1år den månaden vi gifte oss. Noken som veit om en plass ej kan få tak i brudepikekjole til so små?
brudjuni Skrevet 17. september 2003 #2 Skrevet 17. september 2003 Da vi kikket på brudepikekjoler hos en brudebutikk fikk jeg inntrykk av at de hadde i alle str., men skal ikke påstå at det da gjelder til 1-åringer. Kjolene vi kjøpte kunne man enkelt gjøre om selv da det var blondekapper nederst som man kunne ta av , og dermed regulere str. Hva med å få sydd en enkel hvitkjole til henne? Lykke til!
Gjest Tex Skrevet 17. september 2003 #4 Skrevet 17. september 2003 Da min lille var brudepike var hun det sammen med en ettåring. Vi kjøpte kjoler på Grønland i Oslo, i en innvandrer butikk. Jeg vet ikke om du bor langt fra fex Ålesund, men det kan jo hende de har noe sånt der. Kjolene var absolutt ikke "innvandrerske" i det hele tatt, nydelig ivorykjoler med små pyntekanter på. Kosta ikke all verden heller, bare et par hundrelapper....
MsSunshine Skrevet 17. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2003 Bur ca. hall time med båt frå Ålesund ej.. Men skal ej til Oslo en gong i nærmaste framtid kan ej no sjå ka ej finne! :D
Gjest Tex Skrevet 17. september 2003 #6 Skrevet 17. september 2003 Si ifra hvis du vil, kan vi gå på kafe og skravle også!! (alltid hyggelig å treffe nye sunnmøringer...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå