Gå til innhold

Hvor mye tjener du i året?  

41 stemmer

1. 1. Hvor mye tjener du i året?

• under 80.000
    • Mellom 80.000 og 150.000
    • Mellom 150.000 og 300.000
    • Mellom 300.000 og 500.000
    • Mellom 500.000 og 700.000
    • Over 700.000
      0
  2. 2. Hvor mye tjener ektefellen/samboeren din?

• Jeg her ingen :P
    • under 80.000
    • Mellom 80.000 og 150.000
    • Mellom 150.000 og 300.000
    • Mellom 300.000 og 500.000
    • Mellom 500.000 og 700.000
    • Over 700.000
  3. 3. Hva føler du om inntakten din?

• Det er ALT for lite
    • Litt lite, men greit
    • Helt passe
    • Det er mer enn hva jeg trenger
    • Jeg svømmer i penger
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte bare på hva folk her inne tjener og hva de synes om det selv :P

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jobber som kundekonsulent i bank og har en årslønn på ca 300.000,- (lønnstrinn 23).

Er på ingen måte fornøyd, og hadde det ikke vært for at jeg stortrives både i jobben og med kollegaene hadde jeg byttet jobb for lengst. Har bachelor i økonomi, samt flere ekstra fag i økonomi, administrasjon og juss.

Skrevet

Jeg er student, så inntekt er vel litt feil å si. Men det er vel en 110.000 i året. Det går jo fint når man er flink og tenker over hva man bruker penger på, men man merker det fort på lommeboka hvis man trenger vintersko eller en tur til tannlegen (noe som jeg ikke har vært på flere år)

Jeg får trøste meg med at det er midlertidig, og at jeg forhåpentligvis vil få det betalt tilbake senere i livet etter 5 år på universitet.

Skrevet

Jeg jobber i det private , innen logistikk så jeg tjener greit.

Ca 410.000 i året. Kunne gjerne vært mer men.....

Trives godt og har kort og fin vei til jobben , noe som er veldig viktig for meg :-)

Skrevet

Har en deltidsjobb der jeg tjener ca 130000 i året. Dette lever jeg av. Er fulltidsstudent og har fullt lån og stipend i tillegg som spares. Syns jeg har grei inntekt til å være student.

Skrevet

Jobber som serviceansvarlig og tjener 250 000 i året. Har veldig mye personlig ansvar ovenfor store og viktige kunder. Skulle hatt mye mere lønn, men det kommer jeg aldri å få i dette firmaet. Så går for å bli student om noen år.

Skrevet

har personalansvar for 17, flere millioner i budsjettaansvar, og jeg tjener ca 500 000. Synes det forsåvidt er greit, men vet om mange i det private som har mye mindre ansvar enn meg, som har lavere utdanning og som jobber mindre, men som tjener mer.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jobber med funksjonshemmede i kommunen. Tjener 275 000 i året + tillegg. Ligger på rundt 320 000 med tilleggene. I fjor tjente jeg 409 000. Mye pga forskjøvede vakter, helligdager, litt overtid osv :)

Er fornøyd med lønnen :)

Skrevet

Jeg er student og tjener ca 200.000 i året på deltidsjobben min. Har i tillegg ca 35.000 i året fra lånekassen. Samboeren min tjener ca 320.000. Synes det er greit nok, men det hadde vært fint med litt mer :gjeiper:

Skrevet

Jeg lurte bare på hva folk her inne tjener og hva de synes om det selv :P

Tja, trekker man fra firmaets utgifter etc., har jeg vel en årslønn på litt under 300.000. Synes ikke det er så verst med tanke på at jeg studerer på heltid ved siden av. Hadde aldri hatt mulighet til å tjene så mye, hvis det ikke var for at yrket mitt er konsulentbasert, så det setter jeg stor pris på.

Kjæresten tjener vel rundt 70- 80.000, student han også.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi har inntekt til sammen på omtren 105 000 i året. Pengene går til boutgifter (vi eier nesten nedbetalt leilighet), tv/telefon/internett, bleier, klær og leker til babyen vår og mat og husholdningsartikler. Vi ønsker oss klær/gavekort på klær til oss selv til de anledningene vi trenger det og håper for gudskyld at kjøleskapet ikke ryker :gjeiper:

Vi prøver å spare noen hundrelapper på buffer, men de blir som regel brukt opp likevel.

Gleder oss til høsten av da vi fordobler inntekten, da kommer vi til å føle oss som millionærer, men kommer til leve likt som nå og heller spare så mye vi kan.

Skrevet

Ca 100 000, dette er som ufaglært i en deltidsstilling ved siden av studier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...