gizmoo Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Jeg har kommet inn i en ond sirkel med denne hjemmefargingen min, og for tiden har jeg nesten svart hår. Egentlig har jeg lysebrunt, og det er denne fargen jeg vil ha. Men hver gang jeg har vært hos frisøren farger de bare utveksten mørk fordi dette er "det enkleste". Men nå er jeg drittlei av å ha så mørkt hår. Kan de ta avfarging på håret mitt hos frisøren, og deretter farge det lysebrunt? De fleste frisører anbefaler jo striping gradvis... Men jeg vil ha jevn farge, og jeg vil ha det NÅ! Noen som har erfaringer med avfarging hos frisør? Og evt hvor dyrt blir dette når jeg har hår til under skuldrene?
Gjest Badabing Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Jeg husker ikke helt hva jeg betalte, men det er i alle fall mulig. Jeg avfarget eller bleket, og deretter farget de med noe de kalte for minicolor. Denne fargen forsvinner fort igjen, så du må etterfarge det ganske fort så fargen skal være pen. Jeg mener å huske at det var en relativt dyr prosess, men ikke over 1500 der jeg var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå