Gå til innhold

Sexspartnere

Fremhevede innlegg

Gjest jente 14
Skrevet

ehh.. 14 og et halvt år..

9 sexspartnere + cirka 5 jeg ikke husker noenting av.. :sjenert:

er dette mye eller normalt?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om du tuller, men siden du spør så tror jeg du skjønner at det er mye selv.

Gjennomsnittlig debutalder for kvinner er vel ca 16 år (og 17 for menn?) så du er helt klart tidlig ute.

Gjest jente 14
Skrevet

Jeg vet ikke om du tuller, men siden du spør så tror jeg du skjønner at det er mye selv.

Gjennomsnittlig debutalder for kvinner er vel ca 16 år (og 17 for menn?) så du er helt klart tidlig ute.

Nei, jeg tuller ikke..

litt dårlig tegn at du trodde jeg tuller :sukk:

Takk for ærlighet værtfall!

Noen andre meninger?

Skrevet

Min tanke er ikke at du er løs, men at du er for ung til å ha sex og spesielt med så mange. jeg syns det er mange med tanke på alderen din, og det er skremmende når du sier at du ikke husker 5 av de. Vil det si at du var full? for da vil jeg si at du må slite med et eller annet med tanke på at du drikker så mye så ung, og har sex uten å vite med hvem de er. kanskje du skulle tatt en samtale emd helsesøster, for å høre med henne om videre hjelp til de tingene du eventuelt sliter med.

Kan det være at du ønsker at noen skal bry seg om deg? Blir ofte feil på den måten, siden enkelte vil bare bruke deg når de vet at de kan få sex.

Kan det være at du ahr dårlig selvtillit? Blir feil det også, for man bygger ikke opp selvtillitten med å ha sex med mange og drikke seg full. Snarere tvert i mot.

Ta kontakt med helsesøster er mitt råd

Gjest Jente 14
Skrevet

Min tanke er ikke at du er løs, men at du er for ung til å ha sex og spesielt med så mange. jeg syns det er mange med tanke på alderen din, og det er skremmende når du sier at du ikke husker 5 av de. Vil det si at du var full? for da vil jeg si at du må slite med et eller annet med tanke på at du drikker så mye så ung, og har sex uten å vite med hvem de er. kanskje du skulle tatt en samtale emd helsesøster, for å høre med henne om videre hjelp til de tingene du eventuelt sliter med.

Kan det være at du ønsker at noen skal bry seg om deg? Blir ofte feil på den måten, siden enkelte vil bare bruke deg når de vet at de kan få sex.

Kan det være at du ahr dårlig selvtillit? Blir feil det også, for man bygger ikke opp selvtillitten med å ha sex med mange og drikke seg full. Snarere tvert i mot.

Ta kontakt med helsesøster er mitt råd

Var full, har jeg fått høre fra venniner.

Jeg har egentlig ikke dårlig selvtilit, liker og feste. Har fått høre rykter om at jeg var med i trekantdrama en gang på en fest mens jeg var full, men tror det bare er rykter..!

Men hvordan kan helsesøster hjelpe meg da? skal jeg slutte å drikke synes du? :sjenert:

Skrevet

Jeg syns du skal slutte å drikke, for du er tydeligvis for ung til å takle alkohol. Når man drikker så mye at man ikke husker noe, er man en fare for seg selv. Jeg håper noen vil komme inn og prøve å stoppe deg, før du ødelegger mye for deg selv. Helsesøster kan hjelpe med mye

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette skjer i fylla så syns jeg du burde slutte å drikke. Ærlig talt syns jeg man er for ung til å drikke når man er 14 år uansett, men det er en annen diskusjon.

Hvorfor har du sex med disse guttene da? Angrer du etterpå, eller syns du det er greit selv? Hvis du angrer så syns jeg du burde vurdere å slutte å drikke, ja.

Jeg har et par venninner som har holdt på sånn da de var på din alder (mye drikking og mye sex), og de sliter med det i ettertid, og skulle ønske de hadde ventet, ikke bare for sin egen del, men også fordi man pådrar seg et rykte som er vanskelig å bli kvitt.

Skrevet

Jeg syns du skal slutte å drikke, for du er tydeligvis for ung til å takle alkohol. Når man drikker så mye at man ikke husker noe, er man en fare for seg selv. Jeg håper noen vil komme inn og prøve å stoppe deg, før du ødelegger mye for deg selv. Helsesøster kan hjelpe med mye

Les dette flere ganger, helt til det sitter fast i hodet ditt!

Jeg er helt enig nemlig.

Kan vel si det slik, been there, done that, IKKE positivt for resten av livet. Du må iallefall lære å kontrollere alkoholinntaket ditt. Du er egentlig litt vel ung til å drikke alkohol i det hele, og når det får slike konsekvenser, så bør du enten kutte selv, eller få hjelp.

Gjest Jente 14
Skrevet

Hvis dette skjer i fylla så syns jeg du burde slutte å drikke. Ærlig talt syns jeg man er for ung til å drikke når man er 14 år uansett, men det er en annen diskusjon.

Hvorfor har du sex med disse guttene da? Angrer du etterpå, eller syns du det er greit selv? Hvis du angrer så syns jeg du burde vurdere å slutte å drikke, ja.

Jeg har et par venninner som har holdt på sånn da de var på din alder (mye drikking og mye sex), og de sliter med det i ettertid, og skulle ønske de hadde ventet, ikke bare for sin egen del, men også fordi man pådrar seg et rykte som er vanskelig å bli kvitt.

På fest.. det husker jeg som sagt ikke.. inne på et lukket rom.. et bakrom?

ellers? OVERALT ! :sjenert:

men hvor mange sexspartnere er vanlig for min alder da?

jeg fester 4 ganger i uken, trodde ihvertfall det var vanlig å drikke seg dritings innimellom!

Gjest Mahareth
Skrevet

Ja, du bør slutte å drikke. Finn deg en kjæreste, ikke ha ons som 14-åring.

Å ikke huske hva som har skjedd, og regne med at man har hatt 5 (!!!!!!!!) sexpartnere som man ikke er sikker på er ikke bra.

Ikke bruk tilfeldig fyllesex som erstatning for nærhet og kjærlighet. Det fungerer ikke, det vil gjøre problemet større. Tenk om du blir gravid eller får en sykdom?

Gjest Jente 14
Skrevet

Ja, du bør slutte å drikke. Finn deg en kjæreste, ikke ha ons som 14-åring.

Å ikke huske hva som har skjedd, og regne med at man har hatt 5 (!!!!!!!!) sexpartnere som man ikke er sikker på er ikke bra.

Ikke bruk tilfeldig fyllesex som erstatning for nærhet og kjærlighet. Det fungerer ikke, det vil gjøre problemet større. Tenk om du blir gravid eller får en sykdom?

Det er problemet på fest: jeg vet ikke hvordan jeg skal kontrollere drikkingen og da.. ja..

Gjest Mahareth
Skrevet

Det er problemet på fest: jeg vet ikke hvordan jeg skal kontrollere drikkingen og da.. ja..

Så slutt å drikke. Vent til du er eldre og kan kontrollere deg.

Skrevet

jeg fester 4 ganger i uken, trodde ihvertfall det var vanlig å drikke seg dritings innimellom!

Jeg har litt problemer med å ta deg seriøs, for noen ville nok ha reagert om du fester 4 ganger i uken. Regner med at du går på skole, og da burde lærerne reagert på en eller annen måte. Eller foreldrene dine, vennene dine, eller noen andre. En 14 åring fester ikke fire dager i uken, uten at noen reagerer på det. Da er det i såfall omsorgsvikt over hele linjen

Skrevet

Du ER for ung til å drikke! Kan du ikke kontrollere, så kutt ut.

Så prøver du igjenn om noen år.

Og, den seksuelle lavalder er fremdeles 16....

Gjest Jente 14
Skrevet

Jeg har litt problemer med å ta deg seriøs, for noen ville nok ha reagert om du fester 4 ganger i uken. Regner med at du går på skole, og da burde lærerne reagert på en eller annen måte. Eller foreldrene dine, vennene dine, eller noen andre. En 14 åring fester ikke fire dager i uken, uten at noen reagerer på det. Da er det i såfall omsorgsvikt over hele linjen

Kan ikke tvinge deg til å tro meg.. men.. halvparten av min vennekrets er eldre enn meg og veldig partyfolk..

idag f.eks har jeg fri og skal feste .. derfor søkte jeg hjelp her idag fordi folk kommer til å overtale meg til å drikke VET jeg!

Og uten overdriving.. det er nok langt mer en 5 ons når jeg tenker meg om..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nå begynner jeg ihvertfall å lure på om du tuller. Fester 4 ganger i uken og 14 år? Hvordan går det på skolen da? Fyllesyk på skolen?

Gjennomsnittlig så er null sexpartnere vanlig for din alder, som sagt så er debutalderen høyere enn 14 år.

Hvem er disse guttene du har sex med da? Kjenner du dem?

Gjest navnelapp
Skrevet

-Og kvar er foreldra dine? Bryr dei seg ikkje? Du bur vel heime hos minst ein av foreldra dine framleis?

Gjest Jente 14
Skrevet

Nå begynner jeg ihvertfall å lure på om du tuller. Fester 4 ganger i uken og 14 år? Hvordan går det på skolen da? Fyllesyk på skolen?

Gjennomsnittlig så er null sexpartnere vanlig for din alder, som sagt så er debutalderen høyere enn 14 år.

Hvem er disse guttene du har sex med da? Kjenner du dem?

Ja, er ofte brisen på skolen.. men drikker mye vann da !

Guttene er de som er på festen mens jeg er full eller venners venner og tilfeldige jeg blir kjent med..

Gjest Jente 14
Skrevet

Jeg føler at mange av dere dømmer meg istedenfor å gi meg råd om hva jeg kan gjøre?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Her burde vel kanskje barnevernet kobles inn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...