Gå til innhold

Gjestehets

Gjest anonym

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns heller ikke det virker som om du tar noe inn på deg. Syns det er ganske ille att du bare fjaser videre. Her har til og med enkeltpersoner trukket fram konkrete eksempler på steder hvor du har vært direkte slem, og du bare ler det bort? Syns du av en eller annen grunn virker litt bitter.....Kan det stemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må dere la Tex være.

Du Muppi virker på meg som en oppblåst vestkantsoss, og Zirine, den truten din....

Vel......

Stå på du Tex, vi er mange her inne som støtter deg!

Klemser fra Prinsessa

Gjest Anonymous
Skrevet

:hoho::hoho: Oh my goood!

Det er bare jenter som kan skrive så mange innlegg frem og tilbake, om hvem som er dummest og slemmest, og hvem som sa hva om hvem osv osv osv...

Jeg må bare le av hele greia :briller:

La Flaca (dum, slem og hårsår)

Skrevet

Hehe! Har sittet på gjerdet en god stund jeg....el som publikum på en tennistribune......Huet går taktfast frem og tilbake fra høyre til venstre, høyre-venstre, høyre-venstre..... :ler:

Skrevet
:hoho:  :hoho:  Oh my goood!  

Det er bare jenter som kan skrive så mange innlegg frem og tilbake, om hvem som er dummest og slemmest, og hvem som sa hva om hvem osv  osv osv...

Jeg må bare le av hele greia  :briller:  

La Flaca (dum, slem og hårsår)

Gjest..... hvem er det? Så noen en gjest..... nei ! :evil: :evil:

Skrevet

Ser at det kanskje er litt vaskelig for noen og en hver å takle kritikk.

Skrevet

Nå har jeg fulgt med på side linjen både i denne diskusjonen og den om hun med stedatteren.

Jeg syntes for det meste at du kommer med flotte tilbakemeldinger, men jeg må si at øynebrynene hoppet i været da jeg leste denne kommentaren til La Flaca: Du burde definitivt gjøre dere begge, for ikke å snakke om alle fire- en tjeneste og snarest finne deg en mann som ikke er belemret med brysomme barn fra tidligere forhold. Det var "et slag under belte stedet".

Men ellers syntes jeg du er et fargerikt innslag her på KG, og jeg ønsker deg lykke til med bryllups forbredelsene.

Klem :kysse: fra Zianta (hvorfor har de ikke klemme smily?)

Gjest Anonymous
Skrevet

Snurre: Om man er pålogget, eller om man ikke er det - men signerer med nicket sitt, er da det vitterlig SAMME SAK!!????

:roll:

Kvinnfolk! :wink:

La Flaca

Skrevet

La Flaca :P Er du av mannlig kjønn?????

spurte hun forventningsfullt.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei da, jeg er en av de tullete kvinnfolka her inne... :ler:

La Flaca

Skrevet

Der lurte du meg gitt..... :ler:

LIIIITT lettlurt type kanskje.....

Skrevet

GO TEX Fortsett som du er!! Du minner meg litt om Milla noen ganger, og henne hadde jeg også skikkelig sansen for. Liker litt frittalende meninger selv om jeg ser at de kan være litt vel krasse noen ganger.

Jeg kan ikke noe for det, men jeg må le litt av hvor hårsåre vi damer faktisk er (og jeg er til tider IKKE noe unntak...) :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

La meg bare få forsikre om at eventuelle likhetstrekk mellom meg og benevnte poerson ikke strekker seg lengre enn en lettere frittalende tunge......

Skrevet
Du minner meg litt om Milla noen ganger, og henne hadde jeg også skikkelig sansen for. Liker litt frittalende meninger selv om jeg ser at de kan være litt vel krasse noen ganger.

:

Deg om det........ :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...