Gå til innhold

Gjestehets

Gjest anonym

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hm...iallefall, så er dette ett forum for alle som ønsker å diskutere alt som har med bryllup og alt som opptar alle og enhver med bryllup.

Stå på Tex. Jeg er glad du er her inne :)

Har fått mye hjelp av deg...tro det eller ei :D

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merete

Jeg skulle like å vite hva du mener med at jeg ikke svarer...??

Jeg kan ikke huske at jeg ikke har svart på tiltale.... :blunke:

Men vis meg det da......

Ellers er det vel som en sa her inne, det er stort sett nye brukere som er hårsåre, man venner seg vel til internettsjargongen etterhvert.

Jeg har ingen interesse av å pakke inn meninger, for meg er det det samme som løgn, og jeg driver ikke med det.

Skrevet

I frykt for å trampe noen på tærne, tør jeg nesten ikke å si det men..... :-?

Stå på Tex, jeg synest du er kjempkreativ her inne. Har fått mange gode ideer av deg her inne. Det hadde vært trist visst du ikke hadde vært her.

:trøste:

Skrevet

Vil bare henge meg på siste forumist, og si: Stå på Tex :D

Synes du har mye bra og komme med, du er flink til å komme med råd og gode tips når noen lurer på noe. Og jeg er helt enig med deg at det er en uting at det er så mange som skriver som gjest her inne. Mye bedre å forholde seg til et nick, da har du en mulighet til å lære litt om vedkommende. Synes nesten at de som logger seg inn som gjest og kommer med litt tåpelige komentarer og spørsmål, må finne seg i litt krasse svar. Det må ikke bli slik her inne at det ikke skal være lov å være uenig. Det må være lov med litt temperatur synes nå jeg :sjarmor:

Smilla1

Gjest Anonymous
Skrevet
Men hvorfor er det jeg som skal moderere meg?

Hvorfor kan det ikke være slik at de stakkars små som ikke tåler en sannhet eller to må gå i seg selv og tenke "ærlig talt nå må jeg slutte å være så himla hårsår?"

OK... litt sannhets ord. Jeg synes du er så sykelig opptatt av bryllup og små detaljer at jeg var nødt til å vise innleggene dine til noen arbeidskollegar, og de var også sjokkerte.

Du er til tider ufin, går til person angrep og det virker som om du sitter på fasiten på hvordan et bryllup skal gjennomførs. Du er lite tolerant over at andre er uenig med deg, og bruker all din kapasitet på å finne linker og bevis på at Du ALLTID har riktig.

Hva skal du gjøre når bryllupet er over ?, mennesker som har vært ekstremt opptatt av bryllup og bryllupforbredelser går ofte på en smell når alt er over. Ingen mer oppmerksomhet, bare den vanlige "grå" hverdagen, tenk om du kunne brukt halvparten av tiden til å planlegge ditt liv videre.

Hvis du føler du blir hetsa, er det nok for at folk ikke liker hva du står for, og det syns jeg du må tåle. Du sier jo selv at folk er for hårsåre her inne.

Hilsen

Spike :evil:

Skrevet
Det er ingen tvil om  at man på ett diskusjonsforum må forvente på positiv og negativ respons. Det sier seg selv og ligger i ordet til og med. Men ingen må glemme at det sitter mennesker bak både registrerte og uregistrerte brukere. Menneskaer som er forskjellige og som reagerer på forskjellige måter. Og ser man at andre blir såret av svaret man gir, er det lov å trekke seg litt tilbake.  

:enig: Personlig tror jeg at alle innimellom bør tenke en gang ekstra før de poster et innlegg. Og er man ekstra hårsår er kanskje ikke KG det rette stedet å diskutere? Her må man tåle å høre andre sin mening om det man lurer på og starter en diskusjon om, og kommentarene er ofte ærlige. Men som sagt tidligere her er det en stor forskjell å diskutere sak og person. I det man hopper over på å diskutere person, synes jeg man har gått for langt! Det er slett ikke hyggelig å få en hel masse sludder og vås skrevet om seg her inne, bare fordi at en bruker/gjest kanskje har noe i mot det jeg skriver eller prøver å hjelpe til med. Jeg har selv vært utsatt for uendelig mye små-hets her inne, og jeg er så lei det. Personlig tar jeg det ikke innover meg, men allikevel er det ikke hyggelig.

Jeg må si jeg støtter Tex i denne saken. Jeg og Tex har diskutert så fillene har føket og til tider har jeg vært skikkelig irritert ( :ler: ), men det er jo ikke Tex som person dette går ut over?!!? Det er jo meningene jeg ikke er enig i, og av den grunn ønsker jeg ikke å henge henne ut på noen måte. Jeg vet ingenting om hvordan hun er til daglig når hun ikke er her på forumet, og jeg har ikke noe grunnlag for å si noe om hennes som person.

Skulle ønske at folk ville bli litt flinkere til å holde seg til sak og ikke gå over på person. Men også må de som er litt ekstra årsåre tåle å høre folk ærlige mening om kjoler, buketter og andre ting de viser frem bilde av. Hvis noen her inne kun er ute etter positive tilbakemeldinger som skryter alt opp i skyene, er nok desverre ikke dette det rette stedet å være....

Skrevet

Pussig at det var en gjest som skrev det over augustbrud......

Jeg vil benytte anledningen til å si tusen tusen takk for de utrolig mange udelt positive pm jeg har fått siste døgnet.

Jeg er tilhenger av at folk kan gå inn for å forandre seg til det bedre ved nødvendighet, men jeg er også sterk tilhenger av at folk må få ha sin integritet.

Jeg har fått så masse positiv feedback, og velger derfor å tro at det er ok for de aller fleste at jeg er her og ikke minst, hvem jeg er.

Så alle gjester, og eventuelle andre som måtte ha et problem med det:

Sorry, men sånn er livet.

Så hvilken bryllupsdetajl skal vi hamre løs på i dag, jenter???

JO, jeg vet det:

Hva slags krav til antrekk skal man sette til trompetisten og eventuelle solister? Jeg mener, trompetisten må stå i stil med fargene oppe på galleriet, og solisten skal jo stå ved siden av oss i kirken. Viktig at man holder stor stil også her, og når man først er i gang, hva med pyntekragen (eller hva det heter) til presten? Tenk om fargene krasjer med buketten!!! :o

Have a nice day, everyone..... :blunke:

Skrevet
Hva slags krav til antrekk skal man sette til trompetisten og eventuelle solister? Jeg mener, trompetisten må stå i stil med fargene oppe på galleriet, og solisten skal jo stå ved siden av oss i kirken. Viktig at man holder stor stil også her, og når man først er i gang, hva med pyntekragen (eller hva det heter) til presten? Tenk om fargene krasjer med buketten!!!  

:hoho:

Skrevet
Jeg har fått så masse positiv feedback, og velger derfor å tro at det er ok for de aller fleste at jeg er her og ikke minst, hvem jeg er.

Det er også slik at KG er et sted hvor alle skal ha lik rett til å være, og jeg synes heller ikke at sure kommentarer er noen grunn til å trekke seg tilbake og ut av forumet!

Jeg vet at du har mye å bidra med Tex, og jeg tror mange kommende bruder også vil dra nytte av din kunnskap.

JO, jeg vet det:

Hva slags krav til antrekk skal man sette til trompetisten og eventuelle solister? Jeg mener, trompetisten må stå i stil med fargene oppe på galleriet, og solisten skal jo stå ved siden av oss i kirken. Viktig at man holder stor stil også her, og når man først er i gang, hva med pyntekragen (eller hva det heter) til presten? Tenk om fargene krasjer med buketten!!!

:hoho:

Skrevet

Jeg må bare si at jeg aldri har opplevd noe slik negativt fra Tex!

Tvertimot, så er Tex en av dem jeg liker veldig godt her inne!

Synes ikke du skal legge så mye vekt på oppgulpet fra gjester her inne, Tex, tydelig er det og slenge dritt som anonyme prio. no. 1.

Nei, stå på du, vi trenger slike som deg som tørr og si hva du mener på en skikkelig måte!

:enig_animasjon:

Skrevet

JO, jeg vet det:

Hva slags krav til antrekk skal man sette til trompetisten og eventuelle solister? Jeg mener, trompetisten må stå i stil med fargene oppe på galleriet, og solisten skal jo stå ved siden av oss i kirken. Viktig at man holder stor stil også her, og når man først er i gang, hva med pyntekragen (eller hva det heter) til presten? Tenk om fargene krasjer med buketten!!! :o  

Have a nice day, everyone..... :blunke:

Hm hva om trompetisten har genser med trompetarmer og slengbukse ???? :hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hm hva om trompetisten har genser med trompetarmer og slengbukse ???? :hoho::hoho:

:hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Hva om en ikke svarer på sånne innlegg, rett og slett overser de. Blir litt kjedelig for GJEST å legge inn innlegg da. De legger jo opp til kverulerende diskusjoner, kun for å skape storm. Ikke svar eller kommenter de.... er mitt forslag :o :o :o

Gjest.... hvem er det ? så noen en gjest... nei !!!!! :evil: :evil:

Skrevet

Litt mange innlegg etter hverandre, sorry.

Men stor lykke i Lykkeland jeg har gått opp en prikk i status her, kuuult :D

Skrevet

Gjest.... hvem er det ? så noen en gjest... nei !!!!! :evil:  :evil:

he he tanken har definitivt slått meg..... :sjarmor:

Men jeg prøver å innbilde folk at jeg ikke er ond, så jeg må forsøke å være litt hyggelig, og det er ikke hyggelig å overse noen....

Skrevet

he he tanken har definitivt slått meg..... :sjarmor:

Men jeg prøver å innbilde folk at jeg ikke er ond, så jeg må forsøke å være litt hyggelig, og det er ikke hyggelig å overse noen....

Hvorfor være hyggelig når vi er lykkelige som litt Bitch`ie :sjarmor:

Skrevet

Tex, før hele tråden drukner i fjas: kommer du til å ta innover deg noe av den kritikken som er rettet mot deg her? I de siste innleggene i denne tråden virker det nemlig som om du bare har tenkt å "buse" videre i samme spor, oppildnet av at du har fått en del støtteerklæringer særlig på slutten av tråden.

Som noen var inne på tidligere er det noe som heter konstruktiv kritikk og det burde du bli flinkere til å benytte deg av. Det er selvsagt lov å være uenige med andre på et diskusjonsforum, men jeg synes du kan kutte ut å presentere dine meninger som de eneste riktige. Jeg synes nærmest du driter ut andre enkelte ganger. Du er også kjapt ute med å kritisere ting i innlegg som forfatteren av tråden ikke har bedt om svar på.

Og nok en gang, jeg synes du bidrar med mye bra her inne også.

Skrevet

Hvis du synes at det der var konstruktiv kritikk vil jeg be dem om konkrete eksempler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...